واتساپ امکان پرداخت فوری به ارزهای دیجیتال را به کاربران خود عرضه می کند

© Sputnik / Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واتساپ امکان پرداخت فوری به ارزهای دیجیتال را به کاربران خود عرضه می کند
واتساپ امکان پرداخت فوری به ارزهای دیجیتال را به کاربران خود عرضه می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
اشتراک
پیام رسان واتساپ در چارپوب همکاری با سرویس پرداختی نووی (Novi)، امکان پرداخت فوری با استفاده از ارز دیجیتال Novi را در اختیار کاربران قرار می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را استفان کسریل، مدیر عامل سرویس "نووی" در توییتر اعلام کرد.
کسریل می‌نویسد: "از امروز، تعداد محدودی از افراد در ایالات متحده می‌توانند با استفاده از Noviاز طریق واتس‌اپ پول ارسال و دریافت کنند.
پلتفرم "نووی" یک پلتفرم پرداختی است که به شما امکان می دهد با استفاده از استیبل کوین Pax Dollar (USDP) معادل 1 دلار، نقل و انتقالات فوری پول انجام دهید. هیچحق کمیسیونی برای برداشت از کیف پول یا انتقال به ارز محلی گرفته نمی شود. این سرویس در حال حاضر در ایالات متحده و گواتمالا در دسترس است.
یک قابلیت مفید جدید در پیام رسان واتساپ ظاهر می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.10.2021
یک قابلیت مفید جدید در پیام رسان واتساپ ظاهر می شود
پول های الکترونیکی Novi به صورت آنی و مستقیماً در برنامه واتساپ که در چت کاربران نمایش داده می شود، صورت می گیرد. او خاطرنشان می کند که استفاده از Novi بر سیاست حفظ حریم خصوصی واتس اپ تأثیری نخواهد گذاشت و از رمزگذاری کامل برای تماس ها و پیام ها استفاده خواهد شد.
همچنین خاطرنشان می شود که Novi در مرحله آزمایش اولیه قرار دارد که در رابطه با آن تصمیم گرفته شد کار این عملکرد یک کشور آغاز شود. قرار است در آینده پس از دریافت بانظرات از گروه آزمایشی، این پرداخت ها در اختیار تعداد بیشتری از کاربران قرار گیرد.
واتساپ اپلیکیشنی متعلق به شرکت اینترنتی متا (فیسبوک سابق) است که به شما امکان ارسال و دریافت پیام، تماس تلفنی ، عکس، فیلم، اسناد و پیام های صوتی را می دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала