نماینده روسیه: ایده های جدید ایران در وین باید به شکل شایسته مورد بررسی قرار بگیرند

© AP Photo / Lisa Leutnerمیخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین
میخائیل اولیانوف،  نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
اشتراک
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین در توییتی ابراز عقیده کرد که ایده های جدید ایران در گفتگو های وین باید به شکل شایسته مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار بگبرند.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف در این توییت نوشت: گفتگو های وین بر اساس طرح هایی قبل از 20 ژوئن (پایان دور ششم) تدوین شده اند، استوار خواهند بود اما ایده های جدید ایران نیز باید به شکل شایسته مورد بحث و بررسی همه جانبه قرار بگبرند و این یک روال در دیپلماسی چندجانبه است.
وی در توییت دیگری با بیان اینکه ایران در نشست کمیسیون مشترک (برجام) عملگرایی زیادی از خود نشان داد، گفت: همین امر برای سایر شرکت کنندگان در گفت وگوهای وین الزامی است.
اولیانوف در حساب توییتری خود نوشت: دلایلی برای این باور دارم که ایران امروز در نشست کمیسیون مشترک (برجام) عملگرایی زیادی از خود نشان داد.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین المللی در ادامه افزود: همین امر برای سایر شرکت کنندگان در گفت وگوهای وین الزامی است، از طریق تلاش‌های عملی مشترک ما شانس واقعی برای موفقیت داریم.
نشست کمیسیون مشترک برجام که با حضور نمایندگان ایران، گروه ۱+۴ و اتحادیه اروپا در هتل کوبورگ برگزار شد تا درباره متون پیشنهادی ایران گفت‌ وگو شود، پایان یافته و در این نشست مقرر شد گفت‌ وگوها در خصوص متون پیشنهادی در سطوح مختلف ادامه یابد.
این نشست در واقع ادامه دور هفتم گفت‌ وگوها برای احیای مفاد برجام بشمار می‌رود که از دوشنبه گذشته (هشتم آذر) در وین آغاز شد.
در نشست روز گذشته کمیسیون مشترک برجام، حاضران در خصوص نحوه ادامه گفت‌ وگوها به بحث و تبادل نظر پرداختند. باقری کنی مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین با تشریح مبانی پیشنهادات ایران، بر جدیت و حسن نیت ایران در گفت‌ وگوها تأکید کرد.
در این نشست مقرر شد گفت‌ وگوها در خصوص متون در سطوح مختلف ادامه یابد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала