اتفاق عجیب برای سرباز شجاع، سارق از سرباز شکایت کرد +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اتفاق عجیب برای سرباز شجاع، سارق از سرباز شکایت کرد +ویدئو، عکس
اتفاق عجیب برای سرباز شجاع، سارق از سرباز شکایت کرد +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.12.2021
اشتراک
سارق به دلیل کتک خوردن از سرباز، از وی شکایت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در هفته گذشته ویدئویی از دفاع سرباز شجاع در مقابله با سارقی که قصد زورگیری و کیف قاپی یک زن را داشت در میان کاربران دست به دست می‌شد، حالا پس از گذشت یک هفته اخباری مبنی بر شکایت سارق از سرباز شجاع منتشر شده که با تعجب و واکنش کاربران همراه شده است.
برخی خبر گزاری‌ها در این‌باره نوشتند در ویدئویی که هفته‌ گذشته منتشر شد، زنی را می‌بینید که بخاطر ربوده شدن کیفش توسط سارق سیاه‌ پوش با جیغ و فریاد درخواست کمک کرده که در حین فرار سارق، پراید سفیدی از راه رسیده و با ضربه‌ای او را متوقف می‌کند. سارق به زمین افتاده و کیف و چاقو از دستش رها می‌شود. راننده پراید که لباس سربازی به تن داشته از ماشین پیاده شده و با سارق گلاویز شده است. در این میان زن حدوداً ۶۰ تا ۷۰ ساله کیفش را برداشته و لنگ لنگان از کادر دوربین خارج شده است. این ماجرا خلاصه‌ای از شرح ویدئویی است که در فضای مجازی با نام اقدام جسورانه سرباز وظیفه در مقابله با سارق مسلح در میان کاربران دست به دست می‌شد که در حال حاضر مردم، خبرگزاری‌ها و رسانه ملی ایران این سرباز را قهرمان می‌دانند.
محمد نوری، در برنامه تلویزیونی شرحی از واقعه داد و بیان کرد احساس کرده آن زن مادرش بوده و برای همین به ماجرای سرقت وارد شده است. وی در گفت‌وگو رسانه‌ای عنوان کرده سارق از او شکایت کرده است. سرباز نوری درباره شرح واقعه به همشهری آنلاین گفت: "مردم که متوجه ماجرا شده بودند دزد را دوره کردند و تحویل پلیس دادند. البته من تا آمدن پلیس نایستادم و به خانه آمدم. آن خانم که پایش آسیب دیده بود با اورژانس رفت. امروز هم شنیدم سارق به خاطر این‌که کتکش زده‌ام، از من شکایت کرده است."
تعدادی از کاربران نسبت به عمل سرباز واکنش مثبت نشان می‌دهند و بیان می‌کنند او در موقعیت بحرانی بهترین اقدام را انجام داده است. اما عده‌ای بر این باورند، سرباز شجاع نباید سارق را کتک می‌زد و ظاهرا سارق نیز آشنایی بیشتری به قوانین کیفری داشته است. برخی از کاربران بیان می‌کنند اگر جای سرباز بودند به دلیل عدم توانایی مقابله و ترس، خود را درگیر ماجرا نمی‌کردند و اکثر مردم نیز همین‌طورند. بعضی کاربران می‌گویند در مصاحبه که در تلویزیون با سرباز شجاع انجام شده، فرمانده این سرباز با برنامه تماس گرفته و همان جا اعلام کرده که اضافه خدمتی که به دلیل تاخیر در اقدام برای خدمت سربازی بوده، بخشیده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала