مسی از لحاظ تعداد گل از پله افسانه ای هم پیشی گرفت

© REUTERS / Pascal Rossignol مسی از لحاظ تعداد گل از پله افسانه ای هم پیشی گرفت
 مسی از لحاظ تعداد گل از پله افسانه ای هم پیشی گرفت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.12.2021
اشتراک
لیونل مسی مهاجم تیم پاری سن ژرمن در بازی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم باشگاه بروژ بلژیک دو گل به ثمر رساند که 757 و 758مین گل دوران فوتبال حرفه ای وی بود .
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه RSSSF، به این ترتیب مسی از لحاظ تعداد گل از پله، فوتبالیست افسانه ای و مهاجم سابق سانتوس و تیم ملی برزیل پیشی گرفت.
Форвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси с Золотым мячом на церемонии награждения в Париже  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2021
مسی، برای هفتمین بار موفق شد توپ طلایی را از آن خود کند
این بازیکن آرژانتینی یک ضربه از بیرون محوطه جریمه به ثمر رساند و نتیجه را 3 بر 0 کرد. کیلیان امباپه یک پاس موثر به او داده بود. مهاجم فرانسوی قبل از آن دبل کرده بود. بعداً مسی یک گل دیگر به ثمر رساند: در دقیقه 76 یک پنالتی را تبدیل به گل کرد. به این ترتیب او از نتیجه پله پیشی گرفت و 758 گل در دارایی خود دارد. لیونل مسی 34 ساله در این فصل 14 بازی برای پاری سن ژرمن در تمامی تورنمنت ها انجام داده و 5 گل را با سه پاس گل به ثمر رسانده است.
منچسترسیتی در صدر جدول رده بندی گروه چهارتیمی A است. شاگردان جوزپ گواردیولا در 6 بازی اروپایی 12 امتیاز کسب کرده اند. پاری سن ژرمن، نزدیکترین تعقیب کننده آنها 11 امتیاز دارد. باشگاه فوتبال آربی لایپزیگ (7) در رده سوم گروه قرار دارد. باشگاه بروژ با 4 امتیاز در انتهای جدول رده بندی گروه A قرار دارد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала