اجرایی شدن طرح مدیریت هوشمند بیماری کرونا در ایران

© Photo / IRNAمحدودیت‌های هوشمند کرونایی در ایران
محدودیت‌های هوشمند کرونایی در ایران   - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.12.2021
اشتراک
کارشناس: این طرح از روز 12 دسامبر در سراسر کشور و در ۵ مرحله اجرایی خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از "ایرنا"، کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با تشریح جزییات طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه اعلام کرد که این طرح از روز 12 دسامبر ( یکشنبه آینده) در سراسر کشور و در ۵ مرحله اجرایی خواهد شد.
بر اساس اطلاعیه شماره ۲ کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، این طرح با هدف مدیریت، کنترل و نظارت هوشمند بیماری کرونا از طریق تبادل اطلاعات بر خط در بستر سامانه امید به منظور ایجاد تعادل در زندگی روزانه شهروندان و صیانت از سلامت آنان، انجام می‌شود.
Ученые в лаборатории - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2021
کشف پادتن لازم برای ساخت واکسن جامع کووید-19
طرح واکسیناسیون و انجام تست غربالگری و پیوند آنها به زندگی روزانه شهروندان با استفاده از سامانه مدیریت هوشمند بیماری ارکان مدیریت هوشمند به شمار می‌روند.
براساس این اطلاعیه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی بخش ­های حاکمیتی، دولتی، عمومی و خصوصی، دستگاه‌­های اجرایی موضوع ماده ۲ قانون مدیریت بحران، واحدها و فعالیت‌های صنفی (تجاری، بازرگانی، خدماتی، تفریحی، رفاهی، تولیدی، صنعتی، کارگاهی، اقتصادی)، حوزه ­های علمی - تحقیقاتی و آموزشی (دانشگاه­‌ها و حوزه ­های علمیه)، حوزه­ های فرهنگی واجتماعی(نمازهای جمعه و جماعت، مراسم ­های دینی و ملی و...) و تردد و حمل نقل (درون شهری، برون شهری، خوروهای شخصی) حوزه­ های مشمول طرح می‌شوند.
دستگاه­‌های اجرایی، حمل و نقل درون شهری، واحدها و فعالیت ‌های صنفی، حمل و نقل برون شهری و تردد خودروهای شهری، و علمی، تحقیقاتی و آموزشی، پنج مرحله اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه امید هستند.
زمان آغاز فاز (مرحله) اول، روز یکشنبه ۲۱ آذرماه جاری، و حد فاصل زمان فازبندی برای اجرای هر یک از مراحل پنجگانه یک هفته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала