عملکرد سویه جدید اومیکرون بر بیماران

© REUTERS / Phil Nobleکرونا ویروس در جهان
کرونا ویروس در جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2021
اشتراک
یک مقام سازمان بهداشت جهانی از یک دوره بیماری خفیف کووید-19 با سویه اومیکرون خبر داد
به گزارش اسپوتنیک، ماریا ون کرخوف، رئیس گروه فنی بخش بیماریهای اورژانس سازمان جهانی بهداشت گفت: داده‌های اولیه نشان می‌دهد که در بیماران مبتلا به سویه جدید ویروس کرونا به شکل خفیف‌ تری پیش می‌رود.
وی گفت: داده های اولیه نشان می دهد افرادی که به اومیکرون مبتلا شده اند، معمولاً این بیماری را راحت تر تحمل می کنند، اما هنوز برای صحبت در مورد آن زود است.
همانطور که نماینده سازمان جهانی بهداشت اشاره کرده است، ممکن است ناشی از مراحل اولیه عفونت بیماران باشد. این متخصص خاطرنشان کرد: ممکن است چندین هفته طول بکشد تا ما واقعاً بفهمیم که چه تعداد از این افراد (که به سویه جدید آلوده شده اند) به بیماری جدی مبتلا خواهند شد.
وی در عین حال هشدار داد که حتی با یک دوره خفیف بیماری، امکان افزایش تعداد بستری شدن در بیمارستان ها وجود دارد. وی ادامه داد: آنها به درمان در بخش مراقبت های ویژه نیاز خواهند داشت و برخی از آنها جان خود را از دست خواهند داد.
سازمان بهداشت جهانی اجازه واکسیناسیون کودکان و نوجوانان علیه کرونا را صادر کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2021
گزارش سازمان جهانی بهداشت در خصوص مرگ و میر سویه جدید اومیکرون
ون کرخوف خاطرنشان کرد که افزایش تعداد بستری در بیمارستان ممکن است منجر به افزایش مرگ و میر شود. این کارشناس در پایان با تاکید بر اهمیت اقدامات برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، گفت: ما نمی خواهیم این اتفاق در پس زمینه یک وضعیت دشوار با گسترش "دلتا" در سراسر جهان رخ دهد.
پیش از این سازمان جهانی بهداشت گزارش داده بود که سویه جدید تا کنون هنوز باعث مرگ و میر نشده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала