شگرد سارقان‌ موتورسوار و سرقت از خودروهای در حال حرکت +ویدئو

© Sputnik / Somayeh Pasandideشگرد سارقان‌ موتورسوار و سرقت از خودروهای در حال حرکت +ویدئو
شگرد سارقان‌ موتورسوار و سرقت از خودروهای در حال حرکت +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2021
اشتراک
سارقان موتورسوار از خودروهای در حال حرکت، با هماهنگی و سرعت بالا سرقت می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از لحظه سرقت اموال یک راننده که در خودروی خود در خیابان در حال حرکت بود توسط دو سارق موتورسوار در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش کاربران را در پی داشته و درباره این اتفاق و اتفاقات مشابه این چنینی که ویدئوهای زیادی از آنها در صفحات اجتماعی منتشر می‌‌شود گفتگو می‌کنند.
برخی خبرگزاری‌ها در رابطه‌ی با این سرقت نوشتند: "در ایران سارقین همواره از روش‌های متنوعی برای دزدی استفاده می‌کنند که یکی از آن‌ها سرقت از خودروهای در حال حرکت است. دسته‌ای از سارقین معمولا سوار بر موتورسیکلت با سرعت زیاد دست به سرقت زده و فرار می‌کنند."
در ویدئوی منتشر شده که در آن دو سارق موتورسوار اموال یک راننده خودرو پژو ۲۰۶ را به سرقت می‌برند مشخص است که یکی از سارقان به سرعت و به طور ناگهانی به شیشه باز خودروی در حال حرکت حمله‌ور شده و پس از ربودن اموال داخل خودرو به سمت موتورسیکلتی که همدستش برای فرار انتظارش را می‌کشیده می‌رود و بلافاصله با سوار بر موتور، به سرعت از آنجا دور شدند.
تعدادی از کاربران با ابراز نگرانی نسبت به زیاد شدن دزدی‌ها واکنش نشان می‌دهند و عده‌ای توصیه می‌کنند مردم در مکان‌های شلوغ حتما در و پنجره خودرو خود را ببندند. برخی از کاربران بیان می‌کنند چرا خودروهای اطراف خودروی مورد سرقت هیچ عکس‌العملی در مواجه با سارق نداشته و فقط فرار سارقان را تماشا کردند؟! که جمعی دیگر از کاربران به ترسیدن مردم و روبرو شدن آنها با سارقان اشاره می‌کنند. بعضی کاربران از نیز از دزدیده شدن گوشی‌های موبایل تعدادی از اطرافیان خود به همین روش خبر دادند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала