تست ویژه سویه امیکرون کرونا ایجاد شد

© Sputnik / Vitaly Timkivتست ویژه سویه امیکرون کرونا ایجاد شد
تست ویژه سویه امیکرون کرونا ایجاد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.12.2021
اشتراک
در سنگاپور یک آزمایش تخصصی PCR برای تشخیص سویه امیکرون ویروس کرونا ایجاد شده است.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آنلاین Straits Times روز دوشنبه گزارش داد که اولین آزمایش PCR که به طور خاص برای تشخیص عفونت با سویه امیکرون ویروس کرونا طراحی شده است توسط شرکت داروسازی Bio Acumen Global مستقر در سنگاپور ساخته شده است.
در این گزارش آمده است: در صورت اعمال، کیت آزمایش می‌تواند یکی از سه نتیجه مضاعف را بدهد: مثبت برای COVID-19 و مثبت برای سویه امیکرون، مثبت برای COVID-19 و منفی برای سویه امیکرون، یا منفی برای COVID-19 و منفی برای "امیکرون" .
سازمان بهداشت جهانی اجازه واکسیناسیون کودکان و نوجوانان علیه کرونا را صادر کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2021
سازمان بهداشت جهانی: بیشتر تست‌های کووید، سویه امیکرون را شناسایی می‌کنند
آزمایش‌های موجود می‌توانند وجود عفونت COVID-19 را تعیین کنند، اما به این سؤال پاسخ نمی‌دهند که بیمار به کدام سویه آلوده شده است. این روزنامه یادآور می شود که تعیین نتیجه این آزمایش یک روز اضافی طول می کشد. به گفته این روزنامه، استفاده از یک آزمایش جدید که در سنگاپور ساخته شده است، با تعیین فوری حقیقت عفونت و وجود یا عدم وجود یک سویه میکرون ویروس کرونا در بدن بیمار، به صرفه جویی در زمان کمک می کند.
آزمایش جدید به صورت خشک و منجمد فروخته می شود. یک بسته شامل 40 کیت تست جداگانه است و می تواند تا یک سال در دمای اتاق نگهداری شود.
این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک ارسال آزمایش های جدید PCR برای عفونت با سویه امیکرون را به کشورهای همسایه در منطقه آغاز کند. به گفته توسعه دهندگان این تست، این آزمایش می تواند به میزان قابل توجهی مدت تاخیر مسافرانی را که از مرزهای کشورها عبور می کنند، کاهش دهد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала