پوتین: روسیه تلاش می کند راه اجبار برای واکسیناسیون را دنبال نکند

© Sputnik / Sergei Savostyanov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه تلاش می کند راه اجبار برای واکسیناسیون را دنبال نکند
پوتین: روسیه تلاش می کند راه اجبار برای واکسیناسیون را دنبال نکند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
اشتراک
رئیس جمهور روسیه در سخنانی اعلام نمود که ماه اجبار واکسیناسیون را بر شهروندان اجرا نمی کنیم، بلکه آنها را متقاعد می کنیم. وی بر ضرورت وحدت تلاش های بین المللی برای غلبه بر کرونا در جهان تاکید نمود.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، برای شکست دادن ویروس کرونا، لازم است که تلاش ها در سطح بین المللی متحد شود؛ در غیر این مشکلات واکسیناسیون حتی در یک منطقه می تواند منجر به ظهور گونه های جدید ظاهر شود.
رئیس جمهور روسیه در ادامه سخنان خود اعلام نمود که ماه اجبار واکسیناسیون را بر شهروندان اجرا نمی کنیم، بلکه آنها را متقاعد می کنیم. پوتین در دیدار با فرانچسکو روکا رئیس سازمان بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر گفت: "برای غلبه بر این بیماری، بدون شک باید تلاش ها را در سطح بین المللی متحد کرد. زیرا اگر حداقل در یک منطقه خاص از جهان مشکلات مرتبط با سطح ناکافی واکسیناسیون را شاهد باشیم، حتی در کشورهایی که سطح واکسیناسیون به میزان کافی بالا باشد، دائما با گونه ها و سویه های جدید مواجه خواهیم شد".
پوتین: ابتلا به کرونا خطرناک است اما  واکسیناسیون خطر ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.11.2021
پوتین با واکسن "اسپوتنیک لایت" دوز تقویتی کرونا را دریافت کرد
پوتین در ادامه افزود که تجزیه و تحلیل استفاده از واکسن اسپوتنیک وی در خارج از کشور بیانگر اثربخشی و ایمنی این واکسن بوده است. رئیس جمهور روسیه در نشستی با فرانچسکو روکا رئیس فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر گفت، جزیه و تحلیل استفاده از واکسن اسپوتنیک وی در خارج از کشور بیانگر اثربخشی و ایمنی این واکسن بوده است. پوتین گفت: "میلیون‌ها نفری که این واکسن را دریافت کرده‌اند، و تجزیه و تحلیل اطلاعات پس از واکسیناسیون، نشان می‌دهد که واکسن روسی یکی از مؤثرترین واکسن‌ها از نظر محافظت در برابر کرونا و ایمنی است، به این معنی که عملاً هیچ عواقبی ندارد." رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: ما باید هرچه زودتر گواهی مناسب از سازمان جهانی بهداشت را دریافت کنیم تا واکسن "اسپوتنیک وی" بتواند به طور گسترده ‌تری در جهان توزیع شود." وی خاطرنشان کرد: "لازم است اطمینان حاصل شود که افرادی که با واکسن اسپوتنیک وی واکسینه شده اند، مانند کسانی که با سایر واکسن ها واکسینه شده اند، این فرصت را دارند که با آرامش در سراسر جهان از این واکسن استفاده کنند".
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала