ترامپ ژنرال ایالات متحده را احمق خطاب کرد

© REUTERS / Jonathan Drakeترامپ ژنرال ایالات متحده را احمق خطاب کرد
ترامپ ژنرال ایالات متحده را احمق خطاب کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
اشتراک
ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا، مارک میلی، ژنرال اصلی این کشور را احمق لعنتی خواند.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، مارک میلی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمریکا را به شکلی گستاخانه محکوم کرد. در مورد این اکسپرس می نویسد.
به نوشته این روزنامه، رئیس جمهور پیشین به دلیل خروج نیروها از افغانستان، ژنرال ارشد آمریکایی را "احمق لعنتی" خواند. ترامپ به یاد آورد که چگونه میلی تلاش کرد به او ثابت کند که با خروج نیروهای آمریکایی، باقی گذاشتن تمام تجهیزات نظامی در کشور ارزان‌تر از صادرات آن است.
درخواست افغانستان از امریکا و ناتو: در هنگام خروج از افغانستان تجهیزات نظامی تان را با خود نبرید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.04.2021
درخواست افغانستان از امریکا و ناتو: در هنگام خروج از افغانستان تجهیزات نظامی تان را با خود نبرید
ترامپ گفت: شما یک هواپیمای 50 میلیون دلاری دارید. شما یک هلیکوپتر زرق و برق دار 29 میلیون دلاری دارید. ما همه نوع هلیکوپتر داشتیم. بسیاری از آنها کاملا نو هستند. به معنای واقعی کلمه از جعبه خارج شده است. به نظر شما ارزان‌تر است که آن را آنجا بگذاریم تا بتوانند آن را تهیه کنند تا اینکه آن را با نصف باک بنزین پر کنند و به پاکستان ببرند یا به کشور ما برگردند؟
ترامپ پیشتر گفته بود که روسیه و چین هلیکوپترهای رها شده توسط ایالات متحده در افغانستان را برچیده و در حال مطالعه هستند. او مدعی است که روسیه و چین در حال حاضر نمونه هایی از هلیکوپترهای آمریکایی دارند که به زودی بهبود خواهند یافت. او توضیح داد: "آنها در حال حاضر آپاچی ها را از بین می برند، آنها را مطالعه می کنند و به زودی بهترین تجهیزات را جمع آوری می کنند."
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала