اعتراض مردم علیه محدودیت های جدید کرونایی در بروکسل

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراضات علیه محدودیت های جدید کرونایی در بروکسل
اعتراضات علیه محدودیت های جدید کرونایی در بروکسل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
اشتراک
هزاران معترض بار دیگر در اعتراض به تشدید محدودیت های کرونایی به ویژه استفاده گسترده از کد واکسیناسیون اجباری به خیابان‌های بروکسل آمدند.
به گزارش اسپوتنیک،" هزاران معترض بار دیگر در اعتراض به تشدید محدودیت های کرونایی به ویژه استفاده گسترده از گواهی واکسن و واکسیناسیون اجباری به خیابان‌های بروکسل آمدند. نام این تظاهرات "مارش برای آزادی. اقدام دوم" نامگذاری شده است.

پلیس بروکسل از گاز اشک آور و ماشین های آب پاش علیه تظاهرکنندگانی که سعی کردند از مسیر توافق شده اعتراضات علیه تشدید محدودیت های کرونایی خارج شوند، استفاده کرد.
اعتراضات ضد کرونا در تایلند آغاز شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.09.2021
اعتراضات ضد کرونا در تایلند آغاز شد
شایان ذکر است، ماریا وان کارخوو مسوول تکنیکی سازمان جهانی بهداشت در مورد ویروس کرونا در اظهاراتی گفت: "در حال حاضر اومیکرون در 38 کشور جهان در هر 6 منطقه سازمان بهداشت جهانی شناسایی شده است که عمدتا در آفریقا با افزایش مبتلایان رو به رو بوده است. اما دلتا همچنان گونه غالب کرونا در سطح جهان به شمار می آید.".
طی ماه اخیر سویه اومیکرون در جهان گسترش یافته است. جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید گفت، دولت ایالات متحده اعمال محدودیت‌های بیشتری در سفرهای هوایی با سایر کشورها را با توجه به شیوع سویه اومیکرون کرونا بررسی خواهد کرد. جن ساکی گفت: "ما قصد داریم بررسی کنیم که آیا اعمال محدودیت برای کشورهای جدید ضروری است یا خیر. بدیهی است که ما نمی‌خواهیم این محدودیت‌ ها همیشه به قوت خود باقی بماند، اما به زمان بیشتری نیاز خواهیم داشت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала