آموزش پوشاندن لباس دست دوم به بچه‌ها در رسانه ملی ایران +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / آموزش پوشاندن لباس دست دوم به بچه‌ها در رسانه ملی ایران +ویدئو
آموزش پوشاندن لباس دست دوم به بچه‌ها در رسانه ملی ایران +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.12.2021
اشتراک
کاربران به آموزش و محتوی یک برنامه‌ی تلویزیونی که در فضای مجازی حاشیه‌ساز شده است به تندی انتقاد می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، بخشی از یک برنامه‌‌ی تلویزیونی در صفحات اجتماعی توسط جمعی از کاربران منتشر می‌شود و واکنش‌های انتقادی آنها را به دنبال داشته است. در این ویدئوی انتشار یافته، چند خانم را که گویا همه مادر هستند و فرزندی دارند را در محیطی همچون یک خانه دورهم نشان می‌دهد که در رابطه با لباس‌های پاره شده‌ی کودکان و چگونگی رفو کردن آنها صحبت می‌کنند.
این ویدئو و گفت‌و ‌گوی میان این مادران، با موجی از واکنش‌های تند کاربران همراه شده است که معتقدند به دنبال افزایش گرانی‌ها و تورم و کاهش شدید قدرت خرید مردم در ایران، رسانه‌های رسمی به طور مداوم مردم را به کم‌ خوردن و کم‌ پوشیدن و امثال چنین اقداماتی توصیه می‌کنند.
کاربران با عصبانیت عنوان می‌کنند توصیه تبلیغاتی رامبد جوان، مجری صدا و سیما کم بود که به عنوان راه‌حل مردم را به رژیم گرفتن توصیه کرد، اکنون هم این چنین رسانه ملی، پوشیدن لباس‌های کهنه و پاره را تبلیغ و به مردم توصیه می‌کند. این کاربران عنوان می‌کنند این مسائل درست است و تذکر به انجام آنها به جاست اما نه در کشوری که تبلیغ کننده این مسائل، فرزندش را در کانادا به دنیا می‌آورد. کاربرانی نیز با اشاره به چیدمان و طراحی اتاقی که مادران به گفت‌و‌گو در آن مشغول هستند، بیان می‌کنند این مبلمان و دیزاین در حدود چند صد میلیون هزینه داشته است و چگونه در چنین محیطی مردم را به پوشیدن لباس‌های پینه دوزی توصیه می‌کنند؟!
جمعی از کاربران نیز معتقدند این کاری است که برای هر لباسی که پاره شود و آسیب ببیند توصیه و انجام می‌شود و اشاعه پوشیدن لباس کهنه نمی‌باشد اما به این دلیل که غالب برنامه‌های تلویزیون ایران مردم را به کم خوردن، کم پوشیدن، جایگزین کردن و موارد این چنینی توصیه می‌کنند مردم به این صورت برداشت کرده‌اند و حق دارند عصبانی شوند چراکه به جای اینکه مسئولان برای رفاه آنان اقدامی کنند آنها را به سکوت و مدارا و قناعت و چشم پوشی از رفاه تشویق می‌‌کنند و این در حالیست که عامل تمام این مشکلات از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آنها است و آن طور که از شواهد پیداست خود آنها و خانواده‌هایشان به این سبک زندگی آشنا نیستند و کاملا در رفاه زندگی می‌کنند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала