شام ایده آل برای کاهش وزن

© Fotolia / Azuritaشام ایده آل برای کاهش وزن
شام ایده آل برای کاهش وزن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.12.2021
اشتراک
برای جلوگیری از افزایش وزن، شام ایده آل باید شامل ماهی، مرغ، غذاهای دریایی یا پنیر باشد.
به گزارش اسپوتنیک، تاتیانا دیک، متخصص تغذیه در روسیه در مقاله ای می نویسد که چه محصولاتی باید یک شام ایده آل برای شما باشد تا موجب اضافه وزن نگردید.
به گفته وی، شما باید بر روی آنچه در طول روز خورده اید تمرکز کنید و شام کمتری بخورید.
برای شام، این خوارکی ایده آل است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.10.2021
برای شام، این خوارکی ایده آل است
خانم دیک در ادامه گفت: "اگر کربوهیدرات ها در طول روز غالب بودند، پس یک شام از پروتئین و فیبر تهیه کنید، به عنوان مثال: ماهی، مرغ، غذاهای دریایی با سالاد سبزیجات. همچنین می توانید پنیر دلمه را با انواع توت ها یا میوه ها بخورید و آن را با ماست چاشنی کنید. اگر در طول روز کربوهیدرات نخورده اید، سپس برای شام یک غذای جانبی به شکل فرنی یا سیب زمینی پخته نیز به سالاد اضافه کنید. خوردن کربوهیدرات برای شام نیز امکان پذیر است و گاهی اوقات حتی ضروری است، این کربوهیدرات ها بیشتر باید شامل غلات باشد.
کارشناسان در زمینه تغذیه سالم توصیه می کنند ناهار را حداکثر 15 ساعت قبل خواب بخورید. در عین حال، وعده غذایی باید شامل غذاهای سبک و کم کالری باشد. چنین رژیم غذایی تأثیر مفیدی بر میزان متابولیک دارد و به کاهش وزن کمک می کند.
وعده های غذایی صبحگاهی باید شامل فیبر، چربی ها و پروتئین ها باشند. جذب این غذاها زمان زیادی لازم دارد، که احساس ماندگاری طولانی مدت را به وجود می آورد و میان وعده های غیر ضروری را از بین می برد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала