اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس مطبوعاتی بزرگ سالانه پوتین

© Sputnik / Sergei Savostyanov /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس مطبوعاتی بزرگ سالانه پوتین
اعلام تاریخ برگزاری کنفرانس مطبوعاتی بزرگ سالانه پوتین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2021
اشتراک
دمیتری پسکوف، سخنگوی مطبوعاتی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد کنفرانس مطبوعاتی بزرگ سالانه رئیس جمهور روسیه 23 دسامبر به صورت حضوری برگزار خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی کرملین گفت: "رئیس‌جمهور نزد خبرنگاران می‌ آید و خبرنگاران طبق معمول و مثل همیشه سؤالات خود را آزادانه از رئیس حکومت خواهند پرسید".
رسانه: در ایالات متحده، مقدمات دیدار مجازی بین بایدن و پوتین در حال انجام است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2021
رسانه: در ایالات متحده، مقدمات دیدار مجازی بین بایدن و پوتین در حال انجام است
پسکوف گفت: "ما این رویداد مهم را در شرایط ادامه همه گیری برگزار خواهیم کرد، بنابراین نهاد اصلی که همه ما باید به حرف آن گوش دهیم و توصیه هایش را اجرا کنیم اداره نظارت های بهداشتی روسیه است. ما همه الزامات (بهداشتی) را دنبال خواهیم کرد."
وی افزود: به همین دلیل کنفرانس مطبوعاتی از مرکز تجارت جهانی به مانژ (تالار نمایشگاهی مرکزی مسکو) منتقل خواهد شد. از آنجایی که تعداد شرکت کنندگان محدود خواهد بود، هیچ ثیت نام آزادی برای شرکت این رویداد وجود نخواهد داشت".
پسکوف توضیح داد: "ما خودمان به سراغ خبرنگاران خواهیم رفت: ما رسانه های فدرال را خواهیم داشت که روی دستور کار ریاست جمهوری کار می کنند و همچنین رسانه های خارجی و از رسانه های منطقه ای از طریق نمایندگی های تام الاختیار در مناطق فدرال دعوت خواهیم کرد."
سخنگوی رئیس جمهور روسیه اضافه کرد که برای شرکت خبرنگاران باید سه آزمایش PCR انجام شود. سرویس صدور اعتبارنامه از اول دسامبر تماس با هیئت های تحریریه را آغاز خواهد کرد.
کنفرانس مطبوعاتی بزرگ ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه یک رویداد سالانه است که از سال 2001 برگزار می شود. به عنوان یک قاعده، رئیس جمهوری روسیه ایتدا شاخص های اصلی اقتصادی و اجتماعی رشد کشور را اعلام می کند و سپس خبرنگاران این فرصت را دارند که سؤالات خود را مطرح سازند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала