نمایندگان جمهوری خواه کنگره درصدد جلوگیری از لغو تحریم های ایران

© Sputnik / Igor Mikhalevنمایندگان جمهوری خواه کنگره درصدد جلوگیری از لغو تحریم های ایران
نمایندگان جمهوری خواه کنگره درصدد جلوگیری از لغو تحریم های ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2021
اشتراک
۲۵ نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا، در نامه ای به جو بایدن نوشتند که نسبت به جلوگیری از رفع تحریم های ایران متعهد هستند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشنال، ۲۵ نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا در نامه‌ ای به جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، اعلام کردند که برای جلوگیری از لغو تحریم‌ های ایران متعهد هستند.
در این نامه، کاخ سفید به پنهان کردن اطلاعات از کنگره و نادیده گرفتن درخواست‌ ها برای ارائه جزئیات درباره ماهیت مذاکرات با ایران متهم شده است.
این کمیته بیش از ۱۵۰ عضو جمهوری خواه دارد و از سیاست‌ های محافظه کارانه در زمینه مسائل دفاعی و سیاست خارجی حمایت می‌کند.
وزنه معنادار ایران در مذاکرات برجام - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2021
وزنه معنادار ایران در مذاکرات برجام
در این نامه، امضا کنندگان بار دیگر بر قدرت کنگره برای اعمال تحریم‌ ها علیه ایران تاکید می‌ کنند.
در این نامه آمده است: علی رغم بیش از ۱۲ نامه اعضای کمیته مطالعات جمهوری خواهان که خواستار دریافت اطلاعاتی درباره چگونگی اجرای تحریم‌ های ایران شده بودند، دولت شما همچنان کنگره را در مورد برنامه‌ هایش برای تضعیف اجرای تحریم‌ ها و کاهش تحریم‌ ها علیه ایران در تاریکی رها کرده است.
این نامه می‌افزاید: ما برای یادآوری به شما می‌ نویسیم که قدرت تنظیم تجارت با کشورهای خارجی و در نتیجه توانایی اعمال تحریم‌ های اقتصادی در اختیار کنگره است.
امضاءکنندگان جمهوری خواه این نامه گفتند که در صورت کسب اکثریت مجلس نمایندگان در انتخابات میان دوره‌ ای سال آینده، از رفع تحریم‌ها علیه ایران جلوگیری به عمل خواهند آورد.
همزمان مذاکرات وین از روز دوشنبه در پایتخت اتریش آغاز شده و ایران اعلام کرده که هدف از این مذاکرات، برچیدن تحریم‌ ها است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала