اولین رزمایش دریایی روسیه و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا

© Sputnik / The press service of the Ministry of defense of the Russian Federationاولین رزمایش دریایی روسیه و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا
اولین رزمایش دریایی روسیه و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.12.2021
اشتراک
اولین رزمایش دریایی روسیه و اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آسه آن) در اندونزی آغاز شد.
به گزارش اسپوتنیک، در مراسم افتتاحیه، الکساندر ایوانف نماینده دائم روسیه در آسه آن و لودمیلا ووروبیووا سفیر روسیه در اندونزی، حضور داشتند. ایوانف گفت: این آموزه ها در مورد صلح، ثبات و رفاه در منطقه است. ما صفحه جدیدی را در مشارکت استراتژیک خود باز می کنیم.
دریاسالار عبدالرشید فرمانده ناوگان اول نیروی دریایی اندونزی، به نوبه خود گفت که این مانورها "تعامل و درک متقابل ارتش روسیه و آسه آن را بهبود می بخشد و همچنین دوستی بین آنها را تقویت می کند".
رزمایش دریایی روسیه و آسه آن تا سوم دسامبر در آب های سرزمینی اندونزی در منطقه سوماترا شمالی ادامه خواهد داشت. از طرف روسیه، کشتی بزرگ ضد زیردریایی "آدمیرال پانتلیف" در رزمایش شرکت می کند. تمرینات به دو مرحله - مجازی و دریایی تقسیم می شوند.
در ۲۸ اکتبر، چهارمین اجلاس سران روسیه و آسه آن به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد. این نشست همزمان با سی اُمین سالگرد برقراری روابط بین فدراسیون روسیه و انجمن آسه آن برگزار شد که امسال جشن گرفته می شود. در نتیجه این نشست، تعدادی از اسناد با هدف توسعه بیشتر مشارکت استراتژیک به تصویب رسید. رهبران تصمیم برای برگزاری اولین رزمایش دریایی فدراسیون روسیه و آسه آن را تصویب کردند.
منطقه تجارت آزاد آسه‌ آن شامل (مالزی، اندونزی، سنگاپور، تایلند، برونئی داراسلام، ویتنام، میانمار، لائوس و کامبوج) می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала