از خوردن این آجیل پرهیز کنید

CC0 / Pixabay/ExplorerBob / مضرترین آجیل را می توان بادام زمینی نامید، اگرچه بادام زمینی متعلق به خانواده حبوبات است.
 مضرترین آجیل را می توان بادام زمینی نامید، اگرچه بادام زمینی متعلق به خانواده حبوبات است. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.11.2021
اشتراک
مضرترین آجیل را می توان بادام زمینی نامید، اگرچه بادام زمینی متعلق به خانواده حبوبات است.
به گزارش اسپوتنیک، اسوتلانا پانچنکو، متخصص تغذیه در روسیه، بادام زمینی را به دلیل عوامل متعددی مضرترین آجیل نامید.
این متخصص تغذیه در مقاله ای می نویسد: "مضرترین آجیل را می توان بادام زمینی نامید. به طور کلی اشتباه است که بادام زمینی را از خانواده آجیل بدانیم، بادام زمینی از خانواده حبوبات است و در زمین رشد می کند. بادام زمینی موجب ایجاد آلرژی های قوی در بدن برخی افراد می شود. از آنجایی که در زمین رشد می کند، اغلب در معرض اثرات کپک ها قرار می گیرد که می تواند بر سلامت انسان تأثیر منفی بگذارد.
اگر هر روز یک مشت گردو بخورید چه اتفاقی در بدن می افتد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.04.2021
اگر هر روز یک مشت گردو بخورید چه اتفاقی در بدن می افتد
وی در ادامه تصریح کرد: " بادام زمینی همچنین حاوی اسید فیتیک است که در جذب تعدادی از عناصر کمیاب از مواد غذایی به عنوان مثال آهن اختلال ایجاد می کند. بنابراین بهتر است آجیل خام من جمله بادام زمینی را چند ساعت قبل از مصرف خیس کنید و سپس خشک کرده و مصرف کنید تا ضررهای آن کمتر شود".
از سوی دیگر، بادام زمینی یک گیاه حبوباتی است که در قرن 18 از آمریکای جنوبی به اروپا آمد. بادام زمینی سرشار از اسیدهای چرب، پروتئین، فیبر، پلی فنول ها و سایر ترکیبات فعال بیولوژیکی هستند که برای سلامتی بدن مفید هستند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала