آنچه که مانع همکاری دونالد ترامپ با روسیه شد

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام جزئیات گفتگوی تلفنی پوتین و ترامپ
اعلام جزئیات گفتگوی تلفنی پوتین و ترامپ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.11.2021
اشتراک
رئیس جمهور پیشین آمریکا در یک گفتگوی تلویزیونی به آنچه که مانع همکاری او با روسیه شد، پرداخت.
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده گفت: کمپین بدنامی که بیشتر دوران حکومت او ادامه داشت، مانع از تعامل او با روسیه و دستیابی به نتایج "بسیار خوب" برای هر دو کشور شد.
ترامپ در گفتگو با شبکه با فاکس، اتهامات رد شده توسط مخالفان سیاسی داخلی مبنی بر تبانی با روسیه، که گفته می شود در جریان مبارزات انتخاباتی 2016 رخ داده است را یادآور شد.
رئیس جمهور پیشین آمریکا افزود: اما این (انکار) دو سال و نیم طول کشید، به همین دلیل تعامل با برخی کشورها به ویژه روسیه بسیار دشوار بود. میدانید، ما میتوانستیم کارهای بزرگی با روسیه انجام دهیم که هم برای کشور ما و همچنین برای روسیه خوب بود.
وی افزود: اما شما نتوانستی این کار را انجام بدهی، به این دلیل که در مورد شما می گفتند "اوه، او روسیه را دوست دارد." این افراد بیمار هستند.
وعده جدید ترامپ برای ورود به کاخ سفید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.11.2021
وعده جدید ترامپ برای ورود به کاخ سفید
گفتنی است که روسیه اتهامات دخالت در انتخابات آمریکا را رد می کند. در آمریکا اتهامات دخالت روسیه در انتخابات این کشور رد شد و اکنون در حال بررسی پیشینه مبارزات انتخاباتی علیه ترامپ هستند.
در طول این گفتگو، ترامپ به یک آلبوم عکس اشاره کرد که دوران ریاست جمهوری او را نشان می دهد که در میان عکس های انتخاب شده توسط ترامپ، تصویری از دیدار او با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه نیز دیده می شود.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала