واکنش دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان ایران به جنجال اردنی‌ها پس از سکوتی معنادار +عکس

CC BY 4.0 / IRNA / واکنش دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان ایران به جنجال اردنی‌ها پس از سکوتی معنادار +عکس
واکنش دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان ایران به جنجال اردنی‌ها پس از سکوتی معنادار +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.11.2021
اشتراک
زهره کودایی با انتشار پستی از همراهی مردم تشکر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، به تازگی زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران با انتشار پستی به ادعای اردنی‌ها واکنش نشان داده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.
زهره کودایی دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان ایران که مدتی در مقابل اتهامات بی‌پایه و اساس مقامات فوتبال اردن مبنی بر مرد بودنش سکوت کرده بود، سرانجام با انتشار پستی نسبت به جنجال اردنی‌ها واکنش نشان داده و از مردم به خاطر حمایت‌شان تشکر کرد. او در صفحه شخصی خود نوشت: "من زهره کودایی دختر ایران زمین با جان، دلم و قلبی شکسته از همه شما عزیزان چه داخل کشور و چه خارج از کشور که در روزهای سخت همراهم بودید کمال تشکر را دارم. امیدوارم فرزند شایسته‌ای برای وطنم ایران باشم تا با افتخارآفرینی‌های زیاد برای بالا نگه‌ داشتن پرچم کشورم، دل شما هواداران فوتبال زنان را شاد کنم."
تعدادی از کاربران عنوان می‌کنند او افتخار همه دختران غیرتمند ایران زمین است و عده‌ای دیگر او را دختر قوی و باغیرت ایرانی می‌نامند. اما برخی کاربران با لحنی طنزآمیز وی را مرد تیم فوتبال بانوان خطاب می‌کنند و می‌گویند خدا به همسر او رحم کند.
بعضی از کاربران نیز وی را شیرزن لر بختیاری خطاب می‌کنند. جمعی از کاربران هم بر این عقیده‌اند که از وقتی مسئولان اردنی برای تیم فوتبال بانوان ایران حواشی دوروغین ساختند بانوان ایرانی بیشتری به هواداران تیم فوتبال زنان ایران افزوده شدند به طوری که گویی قبلا این تیم وجود خارجی نداشته است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала