پیشگویی سال ۱۹۹۷ درباره وضعیت جهان

© Sputnik / Alexander Liskinگرم شدن اقلیم
گرم شدن اقلیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.11.2021
اشتراک
مقاله ای در مجله ویرد درباره پیشگویی وضعیت جهان و همچنین درباره بیماری خطرناکی که جان میلیون ها نفر را خواهد گرفت، منتشر شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله " ویرد"، کاربران " ردیت"، مقاله منتشره در مجله مذکور درباره پیشگویی وضعیت جهان در ۲۵ سال آینده را درست نامیدند که در سال ۱۹۹۷ میلادی ابراز شد. بسیاری از آن ها شبیه آن چیزهایی است که در واقع رخ دادند.
یکی از این پیشگویی ها در باره تشدید وخامت روابط آمریکا و چین بود که درست از آب درآمده است و اینکه این تشدید اوضاع می تواند به جنگ سرد جدید منجر بشود.
ش - ساخت واکسن استنشاقی کرونا در آینده نزدیک در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.11.2021
ساخت واکسن استنشاقی کرونا در آینده نزدیک در روسیه
نکات دیگر: کند شدن روند همگرایی با اروپا، تغییرات جهان شمول اقلیمی و تأثیر آن بر صادرات و واردات مواد غذایی، افزایش جهانی قیمت ها، افزایش سطح جنایتکاری و تروریسم، افزایش بیماری های سرطانی به دلیل آلودگی محیط زیست و قیمت های بالای مواد اولیه.
همچنین درباره بیماری خطرناکی مانند طاعون پیشگویی شده بود که باعث مرگ تا ۲۰۰ میلیون نفر در جهان خواهد شد. این نوع بیماری را می توان شیوع ویروس کرونا دانست.
یک نکته دیگر با محکومیت فرهنگی و اجتماعی در ارتباط بود که از طریق شبکه های اجتماعی جریان خواهد داشت که نمونه های آن هم اکنون مشاهده می شود. بهر حال این تعبیر و تفسیرها را نمی توان برای همه یکسان تلقی کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала