گزارش و تحلیل

نشنال اینترست آمریکا: 90 درصد خلبانان روسی تجربه رزمی دارند

© Photo / Ministry of Defence of the Russian Federationنشنال اینترست آمریکا: 90 درصد خلبانان روسی تجربه رزمی دارند
نشنال اینترست آمریکا: 90 درصد خلبانان روسی تجربه رزمی دارند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.11.2021
اشتراک
اصلاح و نوسازی ارتش روسیه به اولویت اصلی مسکو تبدیل شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از مجله نشنل اینترست چاپ ایالات متحده آمریکا، در خصوص نیروی هوایی آمریکا، ضرب المثل لاتین "اگر صلح می خواهی، برای جنگ آماده شو" بسیار به جا است. البته به همین دلیل است که بسیاری از کشورها اسکادران های آموزشی را برای شبیه سازی دشمن  تشکیل می دهند. اما هیچ مقدار تمرین نمی تواند جایگزین تجربه رزمی شود.
سال گذشته، هفته نامه انگلیسی اکونومیست گزارش داد که مسکو هزینه های نظامی خود را از سال 2005 تا 2018 تقریباً دو برابر کرده است. اما مهمتر از آن، خلبانان روسی چیزهای زیادی از درگیری های اخیر آموخته اند: در حال حاضر بیش از 90٪ از آنها  تجربه رزمی دارند.
آمریکا لقب بهترین جنگنده جهان را به سوخو-۲۷ روسیه داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.10.2021
آمریکا لقب بهترین جنگنده جهان را به سوخو-۲۷ روسیه داد
اصلاح و نوسازی ارتش روسیه به اولویت اصلی مسکو تبدیل شده است. روز یکشنبه ژنرال سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه در برنامه تلویزیونی "مسکو. کرملین. پوتین." گفت: "بیش از 90 درصد از خلبانان ما تجربه رزمی دارند و برخی از آنها 100 پرواز رزمی انجام داده اند ، در حالی که برخی دیگر - بیش از 400 پرواز. و البته این یک ارتش کاملاً دیگر است."
در سپتامبر 2015، به درخواست رسمی دولت سوریه برای کمک نظامی در مبارزه با گروه های شورشی، نیروهای روسیه در سوریه ظاهر شدند  و سوریه عملاً به میدان آزمایش تبدیل شده است - هم برای سکوهای جدید روسی مانند تانک اصلی نبرد تی-14 آرماتا   و هم برای پرسنل.
در ابتدا، اینها فقط حملات هوایی از پایگاه حمیمیم به اهدافی در شمال غرب سوریه بود. حملات روسیه گروه های مسلح و مخالفان دولت سوریه را هدف قرار دادند - ائتلاف ملی سوریه، داعش، النصره (شاخه‌ای از القاعده در سوریه) و جیش الفتح (گروه‌های تروریستی ممنوعه در روسیه).
شویگو در آن مصاحبه خاطرنشان کرد که فرماندهان همه سطوح - هنگ، تیپ، لشکر و ارتش - و همچنین فرماندهان مناطق نظامی و روسای ستادها، تا فرماندهان گردان ها، تجربه شرکت در عملیات سوریه را به دست آورده اند.
دشمن اصلی هواپیمای روسی سوخو – 75 نام برد شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.07.2021
دشمن اصلی هواپیمای روسی سوخو – 75 نام برد شد
در نهایت، نیروی هوایی روسیه به گشت زنی در مرزها بر فراز آب های بی طرف دریاهای سیاه، بالتیک و بارنتز و همچنین بر فراز دریای ژاپن و حتی نزدیک قلمرو ایالات متحده در منطقه تنگه برینگ ادامه می دهد.
امسال، نیروی هوایی روسیه در حال انجام عملیات آموزشی با کاربرد جنگنده های MiG-31 در قطب شمال است - بنابراین خلبانان روسی در آسمان نه تنها بر فراز صحرای سوریه پرواز می کنند. گشت زنی بر فراز آب های بی طرف به یک امر عادی تبدیل شده است. روسیه خواهان صلح است، بنابراین با قدرت تمام برای جنگ آماده می شود.
 
 
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала