شبکه اسرائیلی به رزمایش ذولفقار-1400 واکنش نشان داد

© Photo / IRNAشبکه اسرائیلی به رزمایش ذولفقار-1400 واکنش نشان داد
شبکه اسرائیلی به رزمایش ذولفقار-1400 واکنش نشان داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.11.2021
اشتراک
شبکه اسرائیلی: ایران یک هفته مانده به برگزاری مذاکرات احیای برجام، رزمایش بزرگ در دریای عمان برگزار می کند.
به گزارش اسپوتنیک، شبکه 12 اسرائیل اعلام کرد: رزمایش گسترده ایران که از روز یکشنبه آغاز شد، منطقه شمال اقیانوس هند به سمت بخش‌هایی از دریای سرخ را شامل می‌شود. در این رزمایش از انواع پهپادها، هواپیمای جنگنده، نیروهای ویژه و سامانه‌های موشکی دفاعی و تهاجمی استفاده شده است. در تلاشی آشکار برای ارسال پیامی به اسرائیل، در این رزمایش پرچم اسرائیل نیز مشاهده شد.
بر اساس این گزارش، رزمایش ذوالفقار 1400 از سوی نیروهای دریایی و هوایی ارتش و نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد و سناریوهای مختلفی از جمله نبرد دریایی دوراز سواحل ایران شبیه سازی شد.
افشاگری سفیر سابق آمریکا در اسرائیل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.11.2021
افشاگری سفیر سابق آمریکا در اسرائیل
امیر دریادار سید محمود موسوی، سخنگوی رزمایش مشترک ذوالفقار 1400 ارتش گفت: در این مرحله از رزمایش موشک کروز ایرانی قادر با شلیک از سایت‌های موشکی تاکتیکی ساحل به دریای نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران، شناور هدف در فاصله 200 کیلومتری را با موفقیت مورد اصابت قرار داد. همچنین انهدام هدف سطحی با استفاده از موشک کروز بومی «نصر» توسط ناو موشک‌انداز نیروی دریایی ارتش، از دیگر تمرین‌های انجام شده در این مرحله از رزمایش بود.
همچنین در این مرحله از رزمایش ناو موشک‌انداز با شلیک موشک کروز بردبلند ایرانی قدیر هدف سطحی خود را در فاصله 300 کیلومتری مورد اصابت قرار داد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала