باند توزیع مواد مخدر توسط نیروی دریایی سپاه منهدم شد

© AFP 2023 / Atta Kenareباند توزیع مواد مخدر توسط نیروی دریایی سپاه منهدم شد
باند توزیع مواد مخدر توسط نیروی دریایی سپاه منهدم شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.11.2021
اشتراک
فرمانده پایگاه دریایی امام علی چابهار: محموله 640 کیلویی مواد مخدر که در منزل مسکونی در سواحل کنارک قرار بود با قایق به سواحل استان هرمزگان منتقل شود کشف و ضبط شد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از سپاه نیوز، ناوسالار یکم موسوی، فرمانده پایگاه دریایی امام علی چابهار در گفتگویی اعلام کرد: با توجه به اشراف کامل اطلاعاتی این  پایگاه بر حوزه های مأموریتی، رزمندگان نیروی دریایی سپاه در این پایگاه موفق شدند در یک عملیات دقیق و منسجم بیش از 600 کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط نمایند.
نیروی دریایی سپاه پاسداران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.10.2021
کشف ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران در ایران
وی افزود: رزمندگان توانستند یک محموله 640 کیلویی مواد مخدر را در منزلی مسکونی در سواحل کنارک که قرار بود با قایق به سواحل استان هرمزگان منتقل شود کشف و ضبط کنند.
وی با اشاره به اینکه طبق یک برنامه زمان بندی شده اطلاعاتی و دقیق، فعالیت این باند از نقطه مبدأ و رصد مسیر حرکت تحت نظر کامل بود گفت: این دومین مرحله کشف مواد مخدر توسط رزمندگان این پایگاه است که جمعا بیش از یک تن و 200 کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و پس از شناسایی محل استقرار و فعالیت این باند، با اخذ دستور قضایی، اقدام لازم و ویژه عملیاتی انجام گرفت. اعضای این باند دستگیر و خودروهای متعلق به آنان نیز توقیف شده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала