آغاز عملیات نیروی دریایی آمریکا و نیروهای پشتیبانی ناتو در دریای سیاه و مدیترانه + عکس

© Photo / Public domain/ U.S. Navy / Petty Officer 3rd Class Timothyوزارت دفاع روسیه به رزمایش آمریکا در دریای سیاه واکنش نشان داد
وزارت دفاع روسیه به رزمایش آمریکا در دریای سیاه واکنش نشان داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.10.2021
اشتراک
نیروی دریایی آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد که ستادهای ناوگان ششم نیروی دریایی ایالات متحده و نیروهای دریایی تهاجمی و پشتیبانی ناتو عملیات خود را در دریای سیاه و مدیترانه آغاز می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، جزئیات این عملیات ارائه نشده است.
در همین روز، ناوگان ششم نیروی دریایی ایالات متحده همچنین اعلام کرد که یو اس اس پورتر(USS Porter)، ناوشکن موشکی کلاس آرلی بورک ایالات متحده حرکت به سوی  دریای سیاه را برای تعامل با متحدان و شرکای ناتو در منطقه آغاز کرده است.
​ناوگان ششم ایالات متحده که مقر آن در ناپل، ایتالیا است، طیف کاملی از عملیات دریایی را انجام می دهد که اغلب با مشارکت متحدان و شرکای آمریکا انجام می شود.
پیش از این 20 اکتبر اطلاع حاصل  شد که بمب افکن های B-1B Lancer نیروی هوایی ایالات متحده  در منطقه دریای سیاه پرواز کردند. در طول این ماموریت، بمب افکن های استراتژیک آمریکا در هوا از هواپیماهای سوخت رسان آمریکایی و ترکیه ای سوخت گیری می کردند. این هواپیماها  با جنگنده های رومانیایی، لهستانی و کانادایی در منطقه تعامل داشتند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала