همکاری روسیه و سازمان شانگهای در تأمین امنیت شهروندان کشورهای همسایه با افغانستان

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین
پوتین  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
اشتراک
پوتین: فدراسیون روسیه و کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای برای تأمین امنیت شهروندان کشورهای همسایه با افغانستان بدون وابستگی به شرایط آن کشور تلاش خواهند ورزید.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه در همایش «والدای» اعلام کرد که فدراسیون روسیه و کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای برای تأمین امنیت شهروندان کشورهای همسایه با افغانستان بدون وابستگی به شرایط آن کشور تلاش خواهند ورزید.
 زاخارووا: ناتو پس از شکست در افغانستان بر موضوع تهدید روسیه تمرکز نموده  است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.10.2021
زاخارووا: ناتو پس از شکست در افغانستان بر موضوع تهدید روسیه تمرکز نموده است
وی در ادامه افزود: « ما بصورت دوجانبه همراه چین در این عرصه کار خواهیم کرد تا گفتگو بین ساختارهای مربوطه جریان یابد و بطور کلی درچارچوب سازمان همکاری شانگهای بودجه ضروری برای این کار را تخصیص خواهیم داد و تمام شرایط را برای اینکه شهروندان کشورهای ما خود را در امن و امان احساس کنند، ایجاد خواهیم کرد. این کارها بدون وابستگی به شرایط در افغانستان و آنچه در آنجا رخ می دهد، انجام خواهند شد.
سازمان های ویژه روسیه در تماس با ساختارهای مربوطه در افغانستان هستند. برای ما مهم است که این کارها در چارچوب سازمان همکاری شانگهای روبراه شوند. تاجیکستان و ازبکستان مستقیما در مرز با افغانستان قرار دارند. در تاجیکستان پایگاه نظامی ما مستقر است که در زمان شوروی بر اساس هنگ 201 ایجاد شده است».
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала