بهشت سیگاری ها در کجاست؟

© Fotolia / Leszek Czerwonkaبهشت سیگاری ها در کجاست؟
بهشت سیگاری ها در کجاست؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.10.2021
اشتراک
سازمان بهداشت جهانی در طی گزارشات اخیر افزایش سیگار کشیدن در کشورهای مختلف را اعلام کرد و فهرستی از سیگاری ترین کشورهای دنیا منتشر کرده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال منیبان، در کشورهایی که ممنوعیت سیگار کشیدن در عموم به صورت فزاینده ای به قانون تبدیل شده است، مصرف دخانیات در گذشته همچنان رو به کاهش بود . این موضوع به ویژه در شهرهای بزرگ غربی ایالات متحده، کانادا و اروپا در طول چند دهه گذشته دیده شده است.
اگر 21 سال در خانه خود سیگار بکشید، چه اتفاقی می افند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.03.2021
اگر 21 سال در خانه خود سیگار بکشید، چه اتفاقی می افند
سازمان بهداشت جهانی می گوید اما سیگار کشیدن دوباره در حال افزایش است، اما این بار در کشورهای در حال توسعه. در این میان سه کشور کیربایتی، نائورو و یونان در فهرست نخست قرار دارند.
یونان  - 42.4 ٪ بزرگسالان
یونان سومین درصد از سیگاری ها را با 42.4 ٪ به خود اختصاص داده. آمار نشان می دهد که این بالاترین درصد در اتحادیه اروپا در سال 2010 بوده است.
نائور – 47.4 درصد بزرگسالان
نائورو با 47.5% درصد دومین کشوری است که مصرف سیگار بالایی دارد . نائورو یک کشور جزیره ای کوچک با جمعیتی کم تر از 10،000 نفر است.در این کشور بیش از نیمی از زنان سیگارو حدود 50 درصد از مردان سیگار می کشند.
کیریباتی- 52.2 ٪ بزرگسالان
کیریباتی حدود 52.2 ٪ سیگاری دارد در این کشور کوچک در جنوب اقیانوس آرام، قوانینی که تنباکو را وضع می کنند سختگیر نیستند و سیگار کشیدن در بسیاری از مکان های عمومی ممنوع نیست. گفته می شود که دو سوم تمام مردان در کیریباتی سیگار می کشند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала