ورود نظامیان انگلیسی برای مهار بحران سوخت

© REUTERS / Toby Melvilleورود نظامیان انگلیسی برای مهار بحران سوخت
ورود نظامیان انگلیسی برای مهار بحران سوخت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.10.2021
اشتراک
نیروهای خدماتی ارتش انگلیس در سراسر لندن و جنوب شرق این کشور گمارده شده بودند تا درجات مختلف سوخت را به پمپ‌ بنزین‌ ها برسانند و کمبود آن را مهار کنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اویل پرایس، به دلیل پمپ‌ بنزین‌ های خالی‌ شده بریتانیا، نظامیان این کشور در هفته گذشته در حالت آماده‌ باش به سر می‌ بردند و فروشندگان مجبور بودند بنزین را سهمیه‌ بندی کنند. کمبود رانندگان کامیون زنجیره عرضه سوخت در عرضه‌ کنندگان بزرگ نفت و گاز در انگلیس را مختل کرده‌ است.
اسکاتلندیارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.10.2021
حکم مأمور پلیس لندن متهم به تجاوز صادر شد
ارتش انگلیس تلاش می‌کند رانندگان خود را به مناطقی که بیشتر تحت تاثیر قرار گرفته‌اند بفرستد.
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد بحران سوخت در این کشور تحت کنترل درآمده و نشانه‌هایی از ثبات دیده می‌شود. وی گفت نیروهای نظامی انگلیس در صحنه حضور دارند تا تمام فضاهای خالی حساس را پر کنند و به صنعت نفت کشور در توزیع سوخت کمک کنند.
انجمن خرده‌ فروشان بنزین انگلیس که ۶۵ درصد از پمپ‌ بنزین‌های مستقل این کشور را در اختیار دارد از خبر مداخله نظامی دولت برای عرضه سوخت استقبال کرد.
برایان مدرسون رییس این انجمن گفت: ۲۰ درصد از پمپ‌ بنزین‌ های لندن و جنوب شرق انگلیس خالی از سوخت هستند و بقیه کشور سوخت کافی در اختیار دارند.
صف‌های طولانی از رانندگان طی ۲ هفته گذشته در پمپ‌ بنزین‌ های انگلیس تشکیل‌شده بود چون مردم نگران بی‌ ثباتی‌ های موجود در مورد کمبود سوخت بودند. بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس قبل‌ از مداخله ارتش، محدودیت‌های ویزا برای رانندگان ماشین‌های سنگین را برای کمک به کمبود نیروی حمل‌ونقل برداشته بود.
گرچه توزیع سوخت در پمپ‌ بنزین‌ ها در انگلیس رو به‌ افزایش است و به‌ نظر می‌رسد کمبود آن از بین‌ رفته، ولی این کشور با یک بحران انرژی دیگر روبروست و آن هم کمبود عرضه گاز طبیعی است که باعث شده قیمت برق در این کشور به بالاترین رقم برسد و زنجیره عرضه مواد غذایی مختل شود. در کل، کمبود رانندگان کامیون قیمت بسیاری از کالاها را قبل‌از تعطیلات پایان سال بالا برده و موجی از نارضایتی را به راه خواهد انداخت.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала