دستگیری عاملان تیراندازی در پمپ بنزینی در تهران

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / دستگیری عاملان تیراندازی در پمپ بنزینی در تهران
دستگیری عاملان تیراندازی در پمپ بنزینی در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.10.2021
اشتراک
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری دو شروری خبر داد که چندی قبل در پمپ بنزین با یکی از شهروندان درگیر شده بودند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 2 شروری خبر داد که در پمپ بنزین محلاتی با شهروندی درگیر و پس از شلیک تیر هوایی از محل متواری شده بودند.
پلیس تهران از کشف بیش از 36 میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2021
پلیس تهران از کشف بیش از 36 میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد
سرهنگ کاویانی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در اواخر تیر ماه خبری در خصوص شرارت 2 نفر از اراذل و اوباش در یکی از محله های جنوب شرق تهران دریافت شد که در بررسی های اولیه مشخص شد این 2 متهم با حضور در یکی از پمب بنزین ها با شهروندی درگیری لفظی پیدا کرده و پس از سوختگیری و حدود 200 متر بالاتر از پمپ بنزین، خودرویشان را متوقف کرده و باه ادامه درگیری با شهروند مذکور پرداخته و پس از شلیک تیرهوایی از محل گریخته اند.
وی با اشاره به سوابق متعدد متهمان همچون درگیری، سرقت، شرارت، استفاده از سلاح گرم و سرد و... تصریح کرد: پس از چندین عملیات پلیسی در نهایت متهمان در مخفیگاهشان در یکی از شهرهای حاشیه تهران دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی، 2 قبضه سلاح سرد، 9 عدد فشنگ جنگی و 2 کیلو و 500 گرم مواد مخدر و سایر ادوات مربوطه کشف شد.
وی خاطر نشان کرد: هر 2 متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شدند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала