ابراز امیدواری های جهانی به تاثیر دیدار فردا بین پوتین و اردوغان در ایجاد ثبات در سوریه

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ابراز امیدواری های جهانی به تاثیر دیدار فردا بین پوتین و اردوغان در ایجاد ثبات در سوریه
ابراز امیدواری های جهانی به تاثیر دیدار فردا بین پوتین و اردوغان در ایجاد ثبات در سوریه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.09.2021
اشتراک
گی یر پدرسن نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه ابراز امیدواری کرد که دیدار فردا بین ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان روسای جمهور روسیه و ترکیه بتواند به ایجاد ثبات در سوریه کمک کند.
به گزارش اسپوتنیک، در کاخ کرملین، فردا بیست و نهم سپتامبر، ولادیمیر پوتین و رجب طیب اردوغان روسای جمهور روسیه و ترکیه در سوچی دیدار و گفت و گو خواهند داشت، تحولات سوریه، افغاستان، لیبی و قفقاز جنوبی از محورهای مورد گفتگو در این دیدار خواهد بود.
رئیس جمهور ترکیه: آمریکا درباره پناهجویان افغان مسئولیت بیشتری بپذیرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.09.2021
امیدواری اردوغان به همکاری آمریکا، روسیه، ایران و ترکیه برای دستیابی به صلح در سوریه
اردوغان طی سخنانی در آمریکا در جمع خبرنگاران گفت: "ما برای مذاکرات با آقای پوتین در سوچی در 29 سپتامبر اهمیت زیادی قائل هستیم.
وی گفت که هیاتی وجود نخواهد داشت، ما به صورت دو جانبه ملاقات خواهیم کرد. ما نه تنها در مورد ادلب، بلکه در مورد اوضاع سوریه به طور کلی - آنچه به آن رسیده ایم و اینکه چگونه باید پیش برویم - بحث و گفتگو خواهیم کرد. ما همچنین تصمیمات مهمی در رابطه با روابط دوجانبه خود خواهیم گرفت."
یکی از موضوعات بحث در خصوص سوریه خواهد بود. 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала