آغاز اخراج کارکنان واکسینه نشده در آمریکا

© REUTERS / Hannah Beierآغاز اخراج کارکنان واکسینه نشده در آمریکا
آغاز اخراج کارکنان واکسینه نشده در آمریکا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2021
اشتراک
تعداد هر چه بیشتری از شرکت های آمریکایی کاکنان خود را مجبور به واکسن زده علیه کرونا کرده و تهدید می کنند که در صورت امتناع اواکسیناسیون از کار اخراج خواهند شد.
به گزارش اسپوتنیک، واکسیناسیون اجباری حتی در عرصه هایی که کارکنان مستقیماً با مشتریان ارتباط ندارند مانند فناوری و امور مالی به پیش برده می شود.
این امر باعث می شود بسیاری از آمریکایی هایی که ماه ها از خانه کار کرده اند هنگام کار حضوری با مشکلاتی روبرو شوند.
مقام ایرانی از واکسیناسیون تمامی سربازان تا پایان شهریورماه خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.09.2021
مقام ایرانی از واکسیناسیون تمامی سربازان تا پایان شهریورماه خبر داد
نه ماه پیش ، آمریکا و اروپا شروع به معرفی واکسن کرونا کردند. از آن زمان، واکسیناسیون در کشورهای توسعه یافته هر چه قابل دسترس تر شده است و اکنون هر فرد بالغ در صورت تمایل می تواند واکسینه شود. با مشاهده این روند، کارفرمایان شروع به توصیه واکسیناسیون به کارکنان خود کرده و به این ترتیب از سلامت کارکنان و بهبود وضع کسب و کار خود مراقبت می کنند.
با این حال هفته گذشته جو بایدن، رئیس جمهور یادآور شد که میزان  شیوع کرونا در ایالات متحده به دلیل گسترش سویه دلتا این ویروس همچنان بالا است. بایدن  هشدار داد که صبر دولت "رو به پایان است" و مقامات آمریکا منتظر افزایش میزان واکسیناسیون هستند.
بایدن در مورد برنامه افزایش نرخ ایمن سازی مردم صحبت کرد که یکی از آنها فشار بر کارفرمایان خصوصی بود. کاخ سفید از شرکت هایی با بیش از 100 کارمند خواسته است که به واکسیناسیون اجباری کارکنان خود بپردازند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала