واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی ایران آغاز می‌شود

© REUTERS / Marko Djuricaواکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی ایران آغاز می‌شود
واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی ایران آغاز می‌شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.09.2021
اشتراک
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ایران گفت: با ورود محموله های جدید واکسن کرونا رکورد واکسیناسیون در کشور شکسته شده و دستور تزریق واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی صادر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ایران گفت: با ورود محموله های جدید واکسن کرونا رکورد واکسیناسیون در کشور شکسته شده و دستور تزریق واکسن به افراد بالای ۱۸ سال در مناطق روستایی صادر شده است.
تائید تزریق ترکیبی واکسن‌ های کرونا در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.09.2021
تائید تزریق ترکیبی واکسن‌ های کرونا در ایران
با اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان به خصوص مقابله با کرونا شاهد گره گشایی های چشمگیری در این بخش هستیم و روز گذشته / چهارشنبه / بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که این میزان ثبت رکورد جدیدی محسوب می شود.
وی تاکید کرد: در مدت کمی که از شروع فعالیت دولت سیزدهم می گذرد مقادیر زیادی واکسن کرونا وارد کشور، توزیع و به جامعه هدف تزریق شده است.
عین اللهی با بیان اینکه روند ورود واکسن به کشور شتاب گرفته است یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده شمار پایگاههای واکسیناسیون نیز در کشور تا ۲ برابر افزایش خواهد یافت.
حجت الاسلام علی خاتمی افزود: با افزایش جمعیت هدف دریافت واکسن کرونا شمار پایگاههای واکسیناسیون استان نیز به ۲ برابر افزایش خواهد یافت و هم اکنون استان به این لحاظ در وضعیت مناسبی نسبت به کشور قرار دارد.
 
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала