شوخی دوست دختر رونالدو با ستاره هالیوودی +عکس، ویدئو

© Sputnik / Eugene Odinokov /  مراجعه به بانک تصاویر شوخی دوست دختر رونالدو با ستاره هالیوودی +عکس، ویدئو
شوخی دوست دختر رونالدو با ستاره هالیوودی +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.09.2021
اشتراک
جنیفر لوپز در فشن‌شوی دولچه‌گابانا فراموش کرد اتیکت لباسش را جدا کند و بار دیگر این موضوع سوژه عکاسان شد.
به گزارش اسپوتنیک، جنیفر لوپز ۵۲ ‌‌ساله خواننده، بازیگر و مدل، برای حضور در ایونت و فشن‌شوی برند لوکس‌ دولچه‌گابانا، به ونیز رفته بود. وی در‌ حالیکه برای سوار شدن به قایق به سمت اسکله می‌رفت، عکاس‌ها متوجه تگ و بارکد لباس او که به پیراهن چسبیده بود، شدند.

این اولین بار نیست یک سلبریتی فراموش‌ کرده اتیکت لباسش را جدا کند. در فستیوال فیلم ونیز سال گذشته هم همین اتفاق برای جورجینا رودریگز مدل و دوست دختر ۲۷ ساله کریستیانو رونالدو افتاد.

اما این بار جورجینا در صفحه‌‌‌‌ی شخصی اینستاگرامش عکسی از خود در مراسم سال گذشته در کنار عکسی از جنیفر لوپز در فشن شوی دولچه‌گابانا منتشر کرد و مقایسه‌ای بین این دو عکس انجام داد و با حالت شوخی نوشت: «مد ونیز.»

لوپز در فشن شو با استایلی چشمگیر و نسبتا غیرمتداول و شنلی از برند‌ دی‌اند‌جی به تن داشت و همچنین میکاپ جنیفر کاملا با استفاده از محصولات برند خودش "jlo beauty" انجام شده بود. چهره‌های سرشناس زیادی وجود داشتند که هر کدوم استایل‌های متفاوتی را به نمایش گذاشتند.

کاربران بسیاری به این مقایسه عجیب جورجینا واکنش نشان دادند و عنوان می‌کنند، او نباید خود را با یکی از قدیمی‌ترین و باتجربه‌ترین فرد در صنعت موسیقی مقایسه کند و خیلی از کاربران این ادعا را دارند که جورجینا صرفا فقط با دوست دختر کریستیانو رونالدو بودن به مشهوریت رسید.

جمعی از این کاربران هم از استایل شلوغ و تجملاتی جنیفر انتقاد کردند و معتقدند که برای ایجاد حاشیه‌های جدید و سر تیتر دوباره خبرها شدن از درآوردن آن اتیکت صرف نظر کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала