پیام تسلیت مقامات ایرانی در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

© AFP 2023 / Atta Kenareپیام تسلیت مقامات ایرانی در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی
پیام تسلیت مقامات ایرانی در  پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2021
اشتراک
در پی درگذشت سرلشکر سید حسن فیروزآبادی، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح ایران برخی از مقامات این کشور پیام های تسلیتی را منتشر کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در پیامی با تسلیت درگذشت سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی رهبر ایران و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت و اظهار داشت: این فرمانده بسیجی، متعهد و بااخلاص، سالیان متمادی از زندگی پربار خود را در سنگرهای مختلف خدمتگزاری، پاسداری و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد.
درگذشت سردار سرافراز سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موجب اندوه و تاثر عمیق گردید.
سیدحسن فیروزآبادی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.09.2021
مشاور نظامی رهبر ایران در گذشت
این فرمانده بسیجی، متعهد و بااخلاص، سالیان متمادی از زندگی پربار خود را در سنگرهای مختلف خدمتگزاری، پاسداری و دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی سپری کرد و دو دهه در جایگاه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، به طور  صادقانه خدمت نمود.
اینجانب این ضایعه را محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت شریف ایران، نیروهای مسلح و همه دوستداران ایشان و به ویژه خاندان ارجمند فیروز آبادی تسلیت گفته و در سالروز شهادت سید الساجدین، از درگاه خداوند متعال برای آن سفر کرده علو درجات و همجواری با همرزمان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.
محمد مخبر، معاون اول رییس جمهور ایران نیز در پیامی درگذشت سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی را تسلیت گفت.
درگذشت سردار مبارز و انقلابی سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام موجب تاسف و تاثر گردید.
تلاش های مجاهدانه و خدمات ارزشمند و نقش تاثیرگذار سرلشکر فیروزآبادی در مسئولیت های مختلف از جمله ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در افزایش سطح توانمندهای نیروهای مسلح برای تامین امنیت و اقتدار ملی فراموش ناشدنی و نزد خداوند متعال مأجور است.
ضایعه فقدان این سردار مجاهد اسلام و انقلاب را به مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، عموم ملت قدرشناس ایران، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح، دوستان و بستگان به ویژه خانواده ارجمند ایشان تسلیت می گویم و از خداوند سبحان برای آن فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان معزا صبر و اجر مسألت دارم.
سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران ایران هم در پیامی درگذشت سرلشکر سید حسن فیروزآبادی را به دلیل بیماری کرونا را تسلیت گفت.
درگذشت جانکاه سردار گرانقدر سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا ، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که عمر خود را در همراهی با نهضت اسلامی و همت مداوم برای دفاع از استقلال و امنیت ملی کشور و پاسداری  از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سپری کرد را به محضر مبارک رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی)،  خانواده مکرم و آحاد نیروهای مسلح کشور تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
 تلاش‌های مخلصانه ، مدبرانه و بسیجی وی  طی دوران دفاع مقدس و سالیان تصدی ریاست ستاد کل نیروهای مسلح در تعمیق وحدت ، اخوت و یکپارچگی بین ارتش و سپاه و سایر نیروهای مدافع انقلاب و شکل‌گیری اقتدار دفاعی و بازدارنده برای ایران اسلامی ؛ همواره زنده و راهگشای امروز و فردای نیروهای مسلح افتخار آفرین میهن عزیزمان خواهد بود.
از درگاه خداوند متعال برای آن سردار فقید و عالیقدر علو درجات و رحمت و رضوان الهی و همنشینی با حضرت سید الساجدین امام زین العابدین (ع) و برای خانواده مکرم و عموم داغدیدگان و مصیبت دیدگان عزیز به ویژه همرزمان وی در نیروهای مسلح و بسیج ،  صبر جمیل و اجر جزیل توام با پاداش صابرین مسئلت می جویم .
سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با انتشار در پی درگذشت سرلشکر سید حسن فیروزآبادی پیامی صادر کرد .
درگذشت سردار عالیقدر و مجاهد  سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و  رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، موجب اندوه و تاثر فراوان گردید.
بی تردید خدمات و نقش آفرینی های ارزنده و مخلصانه وی در سنگرها و مسئولیت های مهم طی چهار دهه اخیر ازجمله در دوران هشت سال دفاع مقدس و سپس ۲۷ سال ریاست ستاد کل نیروهای مسلح و ایجاد هماهنگی پ،  هم افزایی و یکپارچگی بین نیروهای مسلح و دفاعی کشور برای پاسداری از امنیت ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش خواهد بود.
 این ضایعه بزرگ را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ،  خانواده مکرم و آحاد فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح مقتدر و افتخارآفرین ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید ، رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام ) و برای عموم مصیبت دیدگان و سوگواران گرانقدر و همرزمان و علاقه‌مندان وی ؛  صبر ، شکیبایی و سکینه قلبی طلب می کنم.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала