گزارش و تحلیل

ایران و روسیه به طور مشترک قهرمان مسابقات غواصی ارتش های جهان شدند

© Sputnik / SHIVA BASHENASمسابقات غواصی ارتش های جهان ۲۰۲۱ ایران روسیه
مسابقات غواصی ارتش های جهان ۲۰۲۱ ایران روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.09.2021
اشتراک
دریادار ایرانی: اجازه نمی دهیم دشمنان امنیت و آرامش منطقه را بهم بریزند.
اسپوتنیک - تیم‌ های ایران و روسیه به طور مشترک در جایگاه نخست شمشین دوره مسابقات بین المللی غواصی عمق ۲۰۲۱ قرار گرفتند.
مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان + عکس
به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران روابط عمومی نیروی دریایی ارتش اعلام کرد: آیین اختتامیه ششمین دوره مسابقات بین المللی غواصی عمق۲۰۲۱ با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی و جمعی از فرماندهان عالی رتبه و مسئولین استانی در بندر کنارک برگزار شد که تیم های ایران و روسیه به طور مشترک در جایگاه نخست  قرار گرفتند. تیم‌ های چین و سوریه به ترتیب در جایگاه‌ های دوم و سوم قرار گرفتند.
این مسابقات از تاریخ ۳۱ مرداد لغایت ۱۰ شهریور ماه با حضور ۱۰۰ ورزشکار از ۶ کشور جهان به میزبانی منطقه سوم نیروی دریایی راهبردی ارتش در بندر  کنارک واقع در سیستان بلوچستان برگزار شد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر دریادار شهرام ایرانی با تاکید بر اینکه نخواهیم گذاشت کشورهایی در قالب ستیزه جویانه امنیت و آرامش منطقه را بر هم زنند، گفت: مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان نشان از  همبستگی  ملت ها دارد.
امیردریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش ایران، در مراسم پایانی ششمین دوره مسبقات بین المللی غواصی عمق ارتش های جهان به میزبانی نیروی دریایی راهبردی ارتش در بندر کنارک برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد شهدای ایران اسلامی اظهار داشت: فرمانده معظم کل قوا با رهنمودهایشان ما را به گونه ای در مسیر هدایت قرار دادند که بتوانیم به عنوان سربازان خالص میهن عزیزمان طلایه دار پیام صلح و دوستی باشیم.
امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.08.2021
مأموریت ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش ایران ماندگار شد
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با بیان اينکه ایران سرشار از مردان و زنان برومند، استوار و متعهد به نظام و آرمان های اسلامی است، ادامه داد: امروز توانستیم به گونه ای عمل کنیم که مورد رضایت همگان باشد و این مسابقات نشان از همبستگی ملت ها دارد که موجب برقراری صلح و دوستی بر پایه استقامت و مقاومت، استکبار ستیزی، خودباوری و خود کفایی شده است.
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش با تاکید بر اینکه  ایران اسلامی همواره منادی صلح و دوستی بوده و دست دوستی به ملت ها داده است، افزود: مطمئن باشید هیچ گاه نخواهیم گذاشت که کشورهایی در قالب ستیزه جویانه بخواهند امنیت و آرامش را در منطقه به هم بزنند. ما بر پای خود ایستادیم و امروز به عنوان کشوری مستقل در حوزه دریا حفاظت می کنیم.
امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه یکی از پیام های اين مسابقات اقتدار است، افزود: برخی ها نمی خواهند کشورهای آزاده را در کنار هم ببینند و ما تلاش می کنيم با ظرفیت های موجود، هر ساله میزبان رشته های مختلف  مسابقات ارتش های جهان بوده و کیفیت مسابقات را بالا ببریم. امیدواریم شاهد حضور کشورهای بیشتری برای مسابقات دوره های بعدی ارتش های جهان در ایران باشیم و این سومین دوره است که میزبان این رقابت ها بوده  و برای اولین بار در شمال کشور میزبان مسابقات جام دریا هستیم و هم رزمان شما پیام های این مسابقات را به دوست و دشمن ارسال کردند.
سطح بالای رقابت های کنارک برای ارتش های جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.08.2021
سطح بالای رقابت های کنارک برای ارتش های جهان
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش تاکید کرد: امروز وقتی که نیروهای مسلح کشورها در کنار هم قرار می گیرند پیام خاصی به دشمن می دهد، دشمن کور دل این  پیام را به خوبی دریافت کن و بدان و بفهم که ملت های آزاده با سربلندی، احترام و اقتدار با تو مقابله و تو را بی آبرو خواهند کرد.
آدمیرال کاساتونف جانشین نیروی دریایی روسیه نیز در اختتامیه ششمین دوره مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان در منطقه بندر کنارک برگزار شد، اظهار داشت: خوشحالم که ششمین دوره مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان را به خوبی به پایان رساندیم و این رقابت ها همیشه برنده داشته و هیچ تیمی بازنده نیست.
وی با بیان اینکه قطعا در این دوره از مسابقات دوستان جدیدی پیدا کردید، ادامه داد: از میزبانی ایران برای آماده سازی این رقابت ها و سرداور مسابقات تشکر و قدردانی می کنم.
جانشین نیروی دریایی روسیه  افزود: امیدوارم مستبفات ارتش های جهان در سال آینده با شرکت تیم های بیشتری برگزار شود و این مسابقات همبستگی و دوستی بین کشورها را بیشتر می کند.
وی با بیان اینکه هیچ تیمی  در این مسابقات بازنده نیست، یادآور شد: مسابقات باعث می شود که تیم ها سطح خوبی داشته باشند و در این دوره از رقابت ها آیتم های متنوع و جدیدی را شاهد بودیم.
جانشین نیروی دریایی ارتش روسیه در پایان این رقابت ها برای تیم ها آرزوی موفقیت کرد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала