سطح بالای رقابت های کنارک برای ارتش های جهان

© Sputnik / Shiva Abshenasسطح بالای رقابت های کنارک برای ارتش های جهان
سطح بالای رقابت های کنارک برای ارتش های جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.08.2021
اشتراک
رقابت‌های غواصی و جام دریایی ارتش های جهان به میزبانی ایران در بندر کنارک از یکم تا یازدهم شهریور ماه در حال انجام است.

اسپوتنیک - رقابت‌های غواصی و جام دریایی ارتش های جهان به میزبانی ایران در بندر کنارک از یکم تا یازدهم شهریور ماه در حال انجام است این رقابت ها با حضور تیم‌ های ارتشی کشورهای جهان در ایران جریان دارد.

 به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران روابط عمومی نیروی دریایی ارتش اعلام کرد:

 یوهوندای جوهان ناظر مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان از کشور اندونزی در حاشیه این مسابقات که در کنارک در حال برگزاری است، همه تیم های شرکت کننده در این رقابت ها را از بهترین ها دانسته و بیان کرد:

شاهد بهترین دوره برگزاری رقابت های غواصی عمق ارتش های جهان در بندر کنارک هستیم، ادامه داد: تیم غواصی عمق ارتش اندونزی بخاطر شرایط کرونا امکان حضور در این دوره را نداشت و  ما تصمیم گرفتیم که امسال بعنوان ناظر بر اجرای مسابقات در این دوره  شرکت کنیم.

مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.08.2021
مسابقات غواصی عمق ارتش‌های جهان + عکس

ناظر مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان از کشور اندونزی،  درباره حضور خود در ایران خاطر نشان کرد: بنده به عنوان ناظر از کشور اندونزی  تا پایان مسابقات در بندر کنارک حضور دارم و پس از پایان این دوره از رقابت ها به تهران سفر کرده و پس از چند روز به کشورم باز خواهم گشت.

 دریادار دوم پی هو ناظر تیم غواصی عمق از چین نیز پیرامون مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان که در کنارک برگزار می شود، اظهار داشت:

مسابقات بین المللی غواصی عمق ارتش های جهان که در کنارک برگزار می شود دارای سطح های مختلف مهارتی می باشد.

وی با بیان اینکه  ما برای دومین بار است که در این رقابت ها شرکت می کنیم، افزود:  خیلی خرسندیم توانستیم در این رقابت ها با  کشورهای شرکت کننده در این مسابقات رقابت کنیم.

پی هو خاطر نشان کرد: کشورهای شرکت کننده در  مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان دارای سطح رقابتی متفاوتی هستند و ما در این رقابت ها می توانیم توانمندی هایمان را با یکدیگر به اشتراک گذاریم.

 ناخدایکم دمیر شایخوتدینف، سرپرست تیم غواصی عمق روسیه نیز با بیان اینکه رقابت تیم های غواصی عمق ارتش های جهان کاملا نزدیک و فشرده است، گفت:

 تیم ایران در این رقابت ها خوب ظاهر شده است.

 ناخدایکم دمیر شایخوتدینف سرپرست تیم غواصی عمق روسیه درباره سطح مسابقات غواصی عمق ارتش های جهان که در کنارک برگزار می شود، اظهار داشت:

رقابت ها و نتایج کاملا به یکدیگر نزدیک است و تیم ایران در این مسابقات خوب ظاهر شده.

 سعی ما  این است که در این دوره از مسابقات همچون دیگر تیم ها مقام اول را کسب کنیم و امیدوارم همه تیم ها موفق باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала