شهرت شهروند هندی در دنیای مجازی با ساخت ویدئوهای خنده‌دار +ویدئو

CC0 / / شهرت شهروند هندی در دنیای مجازی با ساخت ویدئوهای خنده‌دار +ویدئو
شهرت شهروند هندی در دنیای مجازی با ساخت ویدئوهای خنده‌دار +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2021
اشتراک
یک شهروند هندی با ساخت ویدئوهای خنده‌دار در شبکه‌های اجتماعی خوش درخشیده است.

به گزارش اسپوتنیک، وینوی الکساندر، شهروند هندی‌ست که ساکن آمریکا است و با ساخت ویدئوهای خنده‌دار و جذاب و انتشار آنها در فضای مجازی به شهرت زیادی رسیده‌ است و کاربران بسیاری از کارهای او استقبال می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by خبر۲۴ (@khabare24)


این مرد جوان برای ساخت این ویدئوها از صفحه‌ی تلویزیون کمک می‌گیرد و با نمایش بخش‌هایی از فیلم‌ها، مصاحبه‌ها و حتی کارتون‌ها و انیمیشن‌ها، با ایده‌های مختلف، آن بخشی که از تلویزیون پخش می‌شود را تبدیل به یک صحنه جالب و خنده‌دار می‌کند. الکساندر با این ترفند به سرعت در دنیای مجازی به شهرت رسید، ویدئوهای او از پربازدیدترین‌هاست و دنبال‌کنندگان بسیاری در صفحه خود در تیک تاک و اینستاگرام دارد.

View this post on Instagram

A post shared by erşia (@ershiaqp)


کاربران زیادی کارهای او را جذاب و خنده‌دار می‌دانند و از آنها استقبال می‌کنند اما برخی معتقدند، هستند کسانی که در فضای مجازی کارهایی مشابه این شهروند هندی انجام می‌دهند و حتی کارهای آنها دیدنی‌تر است این کاربران هنرنمایی خابی لییم را مثال می‌زنند و از او بیشتر حمایت می‌کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Khaby Lame (@khaby00)


کاربرانی عنوان می‌کنند در دنیایی که زندگی می‌کنیم سلیقه‌ها متفاوت است و ممکن است جمعی فعالیت‌های این چنینی را نپسندند اما با توجه به همه‌گیری کرونا در جهان و افسردگی بسیاری از مردم این ویدئوها می‌تواند برای لحظاتی شادی را به مردم هدیه دهد و این کار بزرگی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала