بایدن در مراسم تشییع پیکر کشته شدگان نظامی آمریکایی در نزدیکی فرودگاه کابل شرکت کرد + عکس

© AP Photo / Evan Vucciبایدن در مراسم تشییع پیکر کشته شدگان نظامی آمریکایی در نزدیکی فرودگاه کابل شرکت کرد + ویدئو
بایدن در مراسم تشییع پیکر کشته شدگان نظامی آمریکایی در نزدیکی فرودگاه کابل شرکت کرد + ویدئو  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2021
اشتراک
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در مراسم تشییع نظامیان کشته شده و اجساد سربازان آمریکایی در انفجار در افغانستان شرکت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جو بایدن به همراه همسرش در پایگاه هوایی دوور شرکت کرد، یک هواپیمای ترابری نظامی 13 تابوت با پرچم آمریکا را به این منطقه آورد.

بایدن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.08.2021
بایدن: احتمال حمله جدید به فرودگاه کابل وجود دارد

هفت نفر سرباز در هر تابوت - رفقای کشته شده را از هواپیما به داخل مینی بوس می برند و از کنار بایدن، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، ژنرال ها و مقامات آمریکا عبور دادند. این افراد به هر تابوت سلام می کنند و دستان خود را روی قلب خود می گذارند.
بایدن پیشتر با خانواده های قربانیان در پایگاه هوایی ملاقات کرده بود.

گفتنی است، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد دارد تا روز سه شنبه تمامی دیپلمات های آمریکایی در افغانستان را از این کشور فرابخواند.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از دو منبع آگاه نوشت، بایدن قصد دارد تا روز سه شنبه راس ویلسون سفیر این کشور و دیگر کارمندان دیپلماتیک آمریکا را از کابل فرابخواند.

پیشتر این نشریه گزارش داده بود، که "طالبان" (ممنوع در روسیه) از آمریکا خواسته حضور دیپلماتیک‌ خود را پس از 31 آگوست حفظ کند. ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده است که در خصوص ادامه حضور دیپلماتیک آمریکا در افغانستان هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала