توقیف ۱۲۵ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس

© AFP 2023 / Atta Kenareتوقیف ۱۲۵ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
توقیف ۱۲۵ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2021
اشتراک
جانشین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر از کشف ۱۲۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در آب‌های خلیج‌ فارس با تلاش نیروهای مرزبانی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، سرهنگ منصور رضا عزیزی، جانشین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر اظهار داشت: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، مأموران ناو گروه شناور دیلم و بوشهر، نسبت به توقیف دو فروند شناور باری و تجاری در آب‌های استان بوشهر که حامل کالای قاچاق بوده کردند.

پلیس تهران از کشف بیش از 36 میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.08.2021
پلیس تهران از کشف بیش از 36 میلیارد تومان کالای قاچاق خبر داد

وی تصریح کرد: مأموران مرزبانی استان بوشهر پس از هماهنگی با مقام قضائی شناورهای حامل کالای قاچاق را توقیف و پس از بررسی چهار دستگاه لیفتراک قاچاق با متعلقات کشف کردند.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر افزود: از این دو شناور انواع تجهیزات، لاستیک، موتور، رینگ و تعداد ۶ هزار کیسه پارچه و ۲۳ پالت انواع باتری قلمی و ۲۸ صندوق انواع قطعات ماشین‌آلات راه‌سازی را کشف و ضبط کردند.

عزیزی از دستگیری پنج نفر به عنوان متهم خبر داد و افزود: بر اساس نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه افزون بر ۱۲۵ میلیارد تومان است که در همین راستا پنج نفر به عنوان متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مقام قضائی شدند.

جانشین فرماندهی مرزبانی استان بوشهر تأکید کرد: با فعالیت شبانه‌روزی مرزبانی در خلیج‌فارس و ساحل استان بوشهر امکان انتقال کالای قاچاق وجود ندارد و در صورت جابه‌جایی کالا قاچاق در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و کشف و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала