بازداشت پرستار فروشنده واکسن های تقلبی کرونا

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / بازداشت پرستار فروشنده واکسن های تقلبی کرونا
بازداشت پرستار فروشنده واکسن های تقلبی کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2021
اشتراک
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فروشنده واکسن های تقلبی کرونا خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در این خصوص گفت: به دنبال وصول اخبار مردمی مبنی بر اینکه فردی اقدام به تزریق و فروش واکسن کرونا در ازای مبلغ ۱۳ میلیون تومان کرده است، موضوع با توجه به اهمیت و حساسیت ویژه جهت رسیدگی تخصصی به کاراگاهان اداره سیزدهم مبارزه با جعل پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

رئیسی: با سوءاستفاده کنندگان از موضوع واکسن، قاطعانه برخورد شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.08.2021
رئیسی: با سواستفاده کنندگان از موضوع واکسن، قاطعانه برخورد شود

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی‌های قضائی، تحقیقات میدانی خود را آغاز کردند و با تلاش شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی شخص مورد نظر به نام پدرام شناسایی و مشخص شد وی پرستار یکی از بیمارستان‌های پایتخت است که بلافاصله طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم مقادیری ویال واکسن کرونا با برندهای مختلف اعم از اسپوتنیک وی و آسترازنکا و مهر جعلی پزشک و کارت جعلی تزریق واکسن کشف شد.

وی ادامه داد: متهم جوان در اظهاراتش به کارآگاهان گفت چند وقتی است به دلیل نیاز مالی تصمیم به این کار گرفتم و محتویات داخل ویال آب مقطر بوده و برچسب ویال ها را نیز به چاپخانه سفارش داده‌ام.

سردار لطفی در پایان گفت: با توجه به دستگیری متهم و کشف مقادیر واکسن تقلبی تحقیقات پلیسی در جهت دستگیری همدستان احتمالی و مرکز چاپ برچسب‌ها توسط کاراگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала