تهیه روزشمار قتل عام کرونا در ایران توسط بازیگر جوان +عکس

© Photo / Gena96تهیه روزشمار قتل عام کرونا در ایران توسط بازیگر جوان +عکس
تهیه روزشمار قتل عام کرونا در ایران توسط بازیگر جوان +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2021
اشتراک
امیرحسین صدیق از تعداد درگذشتگان کرونا در مرداد ماه، یک روزشمار تهیه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کرونا در بسیاری از کشورهای جهان با توجه به اینکه مدت‌هاست واکسیناسیون نیز شروع شده است همچنان می‌تازد و جان بسیاری را می‌گیرد. یکی از کشورهایی که اکنون در شرایط بدی بسر می‌برد و آمار مرگ و میر بر اثر ابتلا به کرونا طی ماه گذشته بسیار بالا رفته است ایران می‌باشد.


آمار تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونای دلتا در ایران تا روز یکشنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۰، به چهار میلیون و ۶۷۷ هزار و ۱۱۴ نفر رسیده است. و ۳۵۹ شهرستان این کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۰ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.


امیرحسین صدیق بازیگر ایرانی با توجه به آمار بالای فوت شدگان برا اثر کرونا در ماه اخیر، ضمن ابراز تاسف از این اتفاق دردناک، روزشماری با عنوان "روزشمار قتل عام کرونا در ایران" از روزهای مرداد ماه تهیه کرد و در هر روز ماه تعداد جانباختگان را در آن روز یاددآور شد که در مجموع این جانباختگان در این ماه تعداد ۱۳۹۷۵ نفر شده است.


کاربران عنوان می‌کنند ایده‌ای جالبی بود و ممکن است این اقدام سبب شود مسئولین به اوضاع وخیم در ایران توجه کنند و به این سادگی از کنار مرگ این همه انسان نگذرند و اقدامی موثر انجام دهند، هر چند گرانی دارو و کمیاب بودن آن نیز از دلایل بالا رفتن آمار مرگ در کشور است. این کاربران معتقدند هیچ چیزی دردی که هر یک از خانواده‌های این فوت‌شدگان کشیده‌اند را التیام نمی‌بخشد و وای به حال آنان که این روزها را با بی‌کفایتی خود برای مردم ایران تدارک دیدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала