ارمنستان: مسیر ترانزیتی که ایران و ارمنستان را متصل می‌کند باز است

© Photo / Facebook / ՀՀ Մարդու իրավունքների պաշտպան - Human Rights Defender of Armeniaارمنستان: مسیر ترانزیتی که ایران و ارمنستان را متصل می‌کند باز است
ارمنستان: مسیر ترانزیتی که ایران و ارمنستان را متصل می‌کند باز است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2021
اشتراک
فرمانداری منطقه سینیک: جاده بین المللی گوریس-کاپان که ارمنستان و ایران را متصل می کند باز است.

به گزارش اسپوتنیک، نارک بابیان، معاون فرماندار منطقه سینیک گفت: جاده بین المللی گوریس-کاپان که ارمنستان و ایران را متصل می کند و پیش از این توسط طرف آذربایجانی مسدود شده بود، باز شده است.

مسدود شدن مسیر تردد زمینی ایران به ارمنستان توسط جمهوری آذربایجان و عواقب آن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.08.2021
مسدود شدن مسیر تردد زمینی ایران به ارمنستان توسط جمهوری آذربایجان و عواقب آن

پیش از این سرویس امنیت ملی ارمنستان آذربایجان را متهم کرده بود که عصر چهارشنبه بخشی از جاده منتهی به ایران بین شهرهای ارمنستانی کاپان و گوریس در منطقه سینیک را مسدود کرده است. روز پنجشنبه رسانه ها گزارش دادند که صدها کامیون در ارمنستان و ایران به دلیل مسدود شدن بخش‌هایی از جاده گوریس-کاپان جمع شده‌اند. حرکت اتوبوس های مسافربری در مسیر تهران - ایروان - تهران نیز لغو شده بود.

بابیان در صفحه فیس بوک خود نوشت: "جاده بین المللی کاپان-گوریس باز است."

سرویس امنیت ملی ارمنستان باز شدن راه ارتباطی این کشور با ایران را تأیید می کند که از 25 آگوست توسط طرف آذربایجانی مسدود شده بود.

در وب سایت سرویس امنیت ملی ارمنستان آمده است: "بخش های گوریس-وروتان و شورنوخ-کارمرکار جاده بین المللی گوریس-کاپان که از 25 آگوست بسته شده بود، بازگشایی شد. به اطلاع می رسانیم که جاده بین المللی گوریس-کاپان برای تردد آزادانه انواع وسایل نقلیه و شهروندان باز است." 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала