گزارش و تحلیل

گزارش ویژه از نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی و فنی روسیه «آرمیا ۲۰۲۱» + تصاویر

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر Десантируемый грузопассажирский бронеавтомобиль К-4386 ЗАСН (справа), представленный на открытой экспозиционной площадке Конгрессно-выставочного центра "Патриот" на Международном форуме "АРМИЯ-2021"
Десантируемый грузопассажирский бронеавтомобиль К-4386 ЗАСН (справа), представленный на открытой экспозиционной площадке Конгрессно-выставочного центра Патриот на Международном форуме АРМИЯ-2021 - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2021
اشتراک
۲۲ تا ۲۸ اوت مرکز همایش ها و نمایشگاهی «پاتریوت» میزبان بزرگترین نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی و غیر نظامی است که همزمان با بازی های بزرگ ارتش ها «آرمیا ۲۰۲۱» برگزار می شود.

این نمایشگاه در طول سال های برگزاری خود همواره به عنوان بستری برای نشان دادن قابلیت های تولیدی شرکت های پیشرو در صنایع نظامی، ایجاد ارتباطات نزدیک بین نمایندگان محافل تجاری، مجامع علمی و متخصصان و همچنین نمایندگان صنایع دفاعی کشورهای خارجی است. همایش «آرمیا ۲۰۲۱» علاوه بر بحث های تخصصی و انعقاد قراردادها و موافقت نامه های مهم ، فرصتی را مهیا می کند تا از نزدیک با نمونه های پیشرفته ای از تجهیزات نظامی و ویژه آشنا شویم.  

همایش "آرمیا" افتخار می کند که همواره تجهیزات و تسلیحات پیشرفته در راستای آینده و فناوری های  نوآورانه را به بازدیدکنندگان خود عرضه کرده است. مهمانان این نمایشگاه خواهند توانست نمونه های جدیدترین تسلیحات و تجهیزات نظامی و همچنین تسلیحات مشهور دوران گذشته را از نزدیک مشاهده کنند.

یکی از مهم ترین رویدادها در چارچوب همایش بین المللی فناوری نظامی آرمیا -2021 ، نمایش قابلیت های تجهیزات نظامی موجود در خدمت ارتش روسیه و جدیدترین نمونه های خلاقیت های مهندسی و طراحی است.

نمایش گسترده هواپیماها و تجهیزات هوانوردی با مشارکت نخبگان و تیم های آکروباتیک خلبانان خارجی در فرودگاه نظامی "کوبینکا" برگزار می شود. همچنین اولین مرحله از مسابقات بیاتلون تانک ها همزمان با همایش در میدان تمرینات نظامی "آلابینو" برگزار خواهد شد.

 رویداد جدید دیگر نشان دادن قدرت نیروی دریایی روسیه خواهد بود. برنامه همایش شامل برگزاری نمایشگاه وسیع تجهیزات و سلاح های نیروی دریایی و همچنین نمایش قابلیت های یگان های ویژه نیروی دریایی در دریاچه کامسومولسکوی در میدان تمرینات نظامی "آلابینو" است.

به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد پیروزی در جنگ بزرگ میهنی مردم شوروی، نمایشگاه موضوعی ویژه "POBEDA"(پیروزی) برگزار می شود. در همایش "آرمیا -2021" نوآوری های تکنولوژیکی نیز با استفاده از هوش مصنوعی  به معرض نمایش گذاشته می شود. متخصصان و مخترعان جوان در چارچوب نمایشگاه ویژه "روز نوآوری های  وزارت دفاع فدراسیون روسیه"، طرح های نوآورانه خود رابه دانشمندان، کارشناسان  و همچنین کارآفرینان بالقوه ارائه می دهند.

در چارچوب این نمایشگاه مسابقات ویژه ارتش ها نیز برگزار می شود که تیم جمهوری اسلامی ایران در آن حضور داشته و با تیم های دیگر به رقابت خواهد پرداخت.

جمهوری اسلامی ایران همچنین در بخش فرهنگی این همایش حضور دارد: 

© Photo / ایران در بخش فرهنگی آرمیا ۲۰۲۱ایران در بخش فرهنگی آرمیا ۲۰۲۱
گزارش ویژه از نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی و فنی روسیه «آرمیا ۲۰۲۱» + تصاویر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2021
ایران در بخش فرهنگی آرمیا ۲۰۲۱

در گزارش ویژه ای که توسط اسپوتنیک تهیه شده جناب سرهنگ محمد رضا زوار رئیس تیم های نظامی ایران در بازی های ارتش ها توضیحاتی را در این زمینه ارائه می دهند.

همچنین گزارشی از غرفه ویژه محصولات جدید کلاشنیکوف و توضیحاتی در خصوص یک نمونه جدید اسلحه تهیه شده است.

توجه شما را به این گزارش جلب می کنیم:

View this post on Instagram

A post shared by Sputnik Iran (@sputnik_ir)

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала