ماجرای دعوای ایرانی‌ها سر نذری که سوژه تلویزیون جمهوری آذربایجان شد +ویدئو، عکس

© Photo / Soheil Gargari ماجرای دعوای ایرانی‌ها سر نذری که سوژه تلویزیون جمهوری آذربایجان شد +ویدئو، عکس
ماجرای دعوای ایرانی‌ها سر نذری که سوژه تلویزیون جمهوری آذربایجان شد +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.08.2021
اشتراک
کاربران ایرانی به توهین تلویزیون آذربایجان درباره وضعیت مردم ایران، واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران ایرانی منتشر می‌شود که در آن مجری خبری جمهوری آذربایجان با انتشار فیلمی کوتاه که آن را متعلق به ایران عنوان می‌کند، اعلام کرد: «مردم ایران در فقر و نداری به سر می‌برند و برای گرفتن غذای نذری یکدیگر را کتک و لگدکاری کردند.»


شاهین صمدپور مستندساز و از فعالان فضای مجازی و همچنین فلور نظری بازیگر و تلویزیون ایران به این اتفاق واکنش نشان دادند و در یک استوری نظرشان را در این‌باره بیان کردند. شاهین صمدپور نوشت: «علی رغم گزارشی که در تلویزیون آذربایجان بر علیه مردم ایران پخش شد این فیلم هیچ ارتباطی با مردم ایران ندارد و گفته می‌شود این اتفاق در عراق افتاده و حتی این ویدئو قدیمی است. دوستانم کامل‌تر این ویدئو را برایم فرستادند که کسی در این ویدئو صحبت نمی‌کرد که بتوان دقیق تشخیص داد اینجا ایران است یا خیر. اما از حال و هوا و شلوارک پوشیدن بعضی‌ها در مراسم و نکات دیگر احساس می‌شود که احتمال ایران نباشد.»


کاربران عنوان می‌کنند زبان و لباس این افراد در ویدئو گویای این هست که این افراد ایرانی نیستند و دیگ غذا هم احتمالا دیگ غذای نذری باشد که بسیاری مشتاق هستند از آن غذا سهیم شوند نه اینکه انها از نداری و فقر به جان هم افتاده باشند.


این کاربران عنوان می‌کنند توهین رسانه خبری آذربایجان را نخواهند بخشید و بهتر این است که در ویدئویی در فضای مجازی و یا در رسانه ملی این کشور کذب بودن این خبر را منتشر کند در غیر این صورت به معنای واقعی با آبروی یک ملت بازی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала