استیک گوشت با روکش طلا در رستوران‌های ایران +عکس، ویدئو

© Fotolia / Natalia Klenovaاستیک گوشت با روکش طلا در رستوران‌های ایران +عکس، ویدئو
استیک گوشت با روکش طلا در رستوران‌های ایران +عکس، ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.08.2021
اشتراک
استیک گوشت لاکچری مورد پسند مشتریانی در شهرهای بزرگ با انتقاد کاربران ایرانی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی وضعیت اقتصادی در ایران در شرایط بسیار ناخوشایندی بسر می‌برد و بخشی از مردم با گرانی قیمت گوشت دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی برخی به علت عدم توانایی مالی آن را از سبد کالاهای غذایی خود حذف کرده‌اند اما خبرهایی مبنی بر ارائه غذاهای گران قیمت با استفاده از روکش طلا در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که هر روزه نیز بر مشتریان این سبک غذاها افزوده می‌شود.


مواردی چون بستنی، کیک و شکلات با روکش طلا، پیتزا، استیک و کباب با روکش طلا، خرما با روکش طلا و غذاهای گران قیمت با روکشی از طلا، مدت‌هاست در بازار رواج پیدا کرده است ‌که پیشتر نیز این موضوع در فضای مجازی جنجال برانگیز شده بود. برخی معتقدند این شوی تبلیغاتی رستوران‌ها برای جذب مشتری و درآمدزایی از ثروتمندان است و برخی معتقدند مشتریان این سبک از غذاها نیز افرادی هستند که قصد دارند زندگی و لاکچری‌ بازی خود را به نمایش بگذارند و طرفدار آن هستند.


کاربران با نظرات مختلف در این‌باره نظر می‌کنند. برخی با بیان دارندگی و برازندگی، عنوان می‌کنند اینکه هر شخصی که تمایل به مصرف چنین کالایی دارد اقدام به خرید آن می‌کند و اجباری برای دیگران نیست که از این سبک غذاها انتقاد می‌شود. برخی اما این اتفاق را نوعی اختلاف طبقاتی و دو دستگی در جامعه می‌دانند و بر این باورند باید این شکاف‌های طبقاتی در جامعه ایران که روز به روز نیز بیشتر می‌شود برداشته شود.

View this post on Instagram

A post shared by NodadMedia (@nodadmedia)


کاربرانی نیز عنوان می‌کنند ورق‌های طلای خوراکی که در بازار عرضه می‌شوند عیار چندانی ندارند که دارای خاصیت باشند مگر اینکه اصل باشند و گاهی نیز در تبلیغات دیده می‌شود این روکش‌ها با عنوان طلای ۱۸ عیار معرفی می‌شود که در واقع ورق‌هایی که از جنس نقره و طلا هستند و در مواردی هم تنها از رنگ آن‌ها استفاده می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала