نفتالی بنت با بایدن بر سر موضوع برنامه هسته ای ایران گفتگو می کند

© Photo / IRNAنفتالی بنت با بایدن بر سر موضوع برنامه هسته ای ایران گفتگو می کند
نفتالی بنت با بایدن بر سر موضوع برنامه هسته ای ایران گفتگو می کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.08.2021
اشتراک
برخی مسائل دیپلماتیک و امنیتی از جمله برنامه هسته ای ایران موضوع گفتگو میان بنت و بایدن خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت خارجه اسرائیل اعلام کرد، نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل در اولین سفر خود به واشنگتن با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؛ طرفین قرار است درباره برخی مسائل دیپلماتیک و امنیتی از جمله برنامه هسته ای ایران گفتگو کنند.

 نفتالی بنت در غزه: اسرائیل در زمان مناسب اقدام می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.08.2021
نفتالی بنت در غزه: اسرائیل در زمان مناسب اقدام می کند

در این بیانیه آمده است: "نفتالی بنت" نخست وزیر اسرائیل روز سه شنبه 24 آگوست به دعوت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به واشنگتن سفر می کند. این اولین سفر دیپلماتیک نخست وزیر اسرائیل از زمان روی کار آمدن وی خواهد بود. "
دیدار بنت با بایدن در کاخ سفید قرار است روز پنجشنبه 26 آگوست انجام شود. طرفین قصد دارند در مورد "شماری از مسائل دیپلماتیک، اقتصادی و امنیتی، به ویژه برنامه هسته ای ایران" بحث و گفتگو کنند.

پیش از این در خبرها آمده بود که بنت معتقد است که ایران اکنون در پیشرفته‌ترین نقطه خود در غنی‌سازی قرار دارد ولی ما هم نقشه‌ای برای مقابله با آن و حفاظت از امنیت اسرائیل داریم.

نخست ‌وزیر اسرائیل گزارش‌های مربوط به اتمام بازبینی سیاست‌های تل‌آویو در قبال تهران را تایید نموده و تصریح داشت که کابینه وی تهدیدهای ایران را در تمام جهات بررسی کرده و استراتژی جدیدی فراهم آورده است.

بنت بیان داشت: ما با تمرکز بالا به کاخ سفید می‌رویم، با رویکرد شراکت، رویکردی که با هدف متوقف کردن اقدامات منطقه‌ای منفی ایران - ثبات‌زدایی و تروریسم آن - و جلوگیری از نزدیک‌شدن ایران به گریز اتمی است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала