در طی یک روز، چند عدد سیب می توان خورد؟

© Fotolia / Giulio_Fornasar در طی یک روز چند عدد سیب می توان خورد؟
 در طی یک روز چند عدد سیب می توان خورد؟  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2021
اشتراک
میزان معمول روزانه خوردن سیب در اواخر تابستان - اوایل پاییز ،تا به میزان 300 گرم است.

به گزارش اسپوتنیک، ریما مویسنکو، دکتر تغذیه علوم پزشکی در روسیه، در مقاله ای به این موضوع می پردازد که چرا سیب مفید است، من جمله برای چه کسانی سیب خوردن ضروری است و چند عدد سیب می توان در روز خورد.

سرکه سیب و فایده نوشیدن آن برای لاغری - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.03.2021
سرکه سیب و فایده نوشیدن آن برای لاغری

پایان تابستان دورانی است که می توانیم مقدار زیادی ویتامین و عناصر مغذی بدن را از سیب های تازه دریافت کنیم. این متخصص تغذیه این موضوع را مطرح می کند که: آیا وجود مواد مغذی در میوه هایی چون سیب اجازه خوردن زیاد این میوه را به شما می دهد.

وی گفت: "اگر ما در مورد یک فرد سالم با توانایی هضم سیب صحبت کنیم، سیب های قرمز، سبز و زرد برای این فرد مفید هستند. سیب ترش به عنوان یک استثنا برای افرادی که معده درد دارند، ضرر دارد."

ریما مویسنکو در ادامه معتقد است که، بیش از حد سیب نخورید تا فشار به معده وارد نشود. بهتر است در نیمه اول روز سیب بخورید تا زمان کافی برای هضم آن وجود داشته باشد. میزان معمول روزانه خوردن سیب به عنوان میوه تازه در اواخر تابستان - اوایل پاییز ،تا به میزان 300 گرم است.

"در زمستان و بهار، 100 گرم سیب کافی است. در روزها و فصل هایی که سیب تازه وجود دارد، 300 گرم سیب کافی است که می توانید این مقدار سیب را بخورید و سلامتی خود را افزایش دهید".

پیش از این در خبرها امده بود که یک مطالعه که در ژورنال آمریکایی تغذیه بالینی، با شرکت 40 فرد میانسال انجام شد، نشان می دهد که نیمی از  این افزاد روزانه دو عدد سیب می خوردند و نیمی از آنها به مدت دو ماه آب سیب می نوشیدند. بعد از مدتی گروه ها جای خود را عوض کردند. حداکثر کلسترول در میان شرکت کنندگانی که سیب می خوردند (5.89) و آنهایی که هفته ها آب سیب می نوشیدند دارای کلسترول 6.11 بودند.

به گفته دکتر تاناسیسا کوتسوسا، یكی از نتیجه گیری های واضح این مطالعه این است كه تغییرات كوچك و ساده در رژیم غذایی ما، همچون افزودن روزانه دوعدد سیب تازه به رژیم غذایی، می تواند تأثیر بسزایی در سلامت قلب داشته باشد، اما بهتر است خود سیب را بخورید نه آب سیب را.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала