کشف محموله سرم از یک منزل مسکونی در کرج

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / کشف محموله سرم از یک منزل مسکونی در استان البرز
کشف محموله سرم از یک منزل مسکونی در استان البرز - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2021
اشتراک
معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز از کشف ۱۶۸ هزار عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از یک واحد مسکونی در کرج خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از نگهداری مقدار قابل توجهی داروی قاچاق در یک واحد مسکونی در شهرک ابریشم ساوجبلاغ مطلع و بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

ترخیص بیش از چهار میلیون سرم در ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.08.2021
ترخیص بیش از چهار میلیون سرم در ایران

به گزارش ایسنا، وی افزود: ماموران پس از بررسی های میدانی و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از واحد مسکونی مورد نظر ۱۶۸ هزار عدد انواع داروی قاچاق اعم از قرص، شربت، پماد و سرم کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه کارشناسان ارزش داروهای مکشوفه را حدود ۱۵ میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: در این برهه حساس که کشور نیاز مبرم به دارو و اقلام بهداشتی دارد، برخی افراد سودجو با دپو داروهای مورد نیاز بیماران سعی در عرضه آن ها در بازار سیاه دارند که ما به این افراد هشدار می دهیم پلیس فعالیت سوداگران بازار دارو را رصد کرده و به شدت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала