واکنش‌ها به تغییر کنداکتور شبکه نسیم به خاطر آقازاده یازده ساله +عکس

© Fotolia / Andrey Burmakinواکنش‌ها به تغییر کنداکتور شبکه نسیم به خاطر آقازاده یازده ساله +عکس
واکنش‌ها به تغییر کنداکتور شبکه نسیم به خاطر آقازاده یازده ساله +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.08.2021
اشتراک
ماجرای درخواست پسر ۱۱ ساله سید یاسر جبرائیلی برای تغییر زمان پخش برنامه دلخواه‌ش با موجی از واکنش کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از اعتراض سید حسین پسر ۱۱ ساله سید یاسر جبرائیلی، رئیس ۳۷ ساله «مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست‌های کلی نظام» به ساعت بازپخش سریال «ساختمان پزشکان»، مدیر شبکه نسیم کنداکتور پخش این شبکه را تغییر داد که با انتشار این خبر در فضای مجازی موجی از واکنش‌ها در صفحات اجتماعی به راه افتاده است.


داستان از جایی شروع شده که سیدحسین به پدرش اعتراض کرده که بلافاصله پس از اذان ظهر، ادامه سریال «ساختمان پزشکان» پخش می‌شود و به خاطر خواندن نماز اول وقت، دقایقی از سریال را از دست می‌دهد و در ادامه این اعتراض، او آن روز را با گریه و نخوردن ناهار گذراند. با ادامه اعتراض‌های پدر و پسر، مدیر شبکه نسیم برای بدست آوردن دل آن‌ها با تغییر کنداکتور، پخش سریال «ساختمان پزشکان» را به ۱۵ دقیقه بعد از اذان ظهر انتقال داده است.


کاربران بسیاری این اتفاق را رانت‌بازی با استفاده از جایگاه یک مسئول سیاسی می‌دانند و با کنایه‌های فراوان به این موضوع واکنش نشان می‌دهند .این کاربران با جملاتی مثل، چه کاری بود، ساعت اذان رو تغییر می‌دادید! مشکل ما اینجاست که پسر یاسر جبرائیلی برنامه نود نمی‌دید؛ پسر یاسر جبرائیلی نمی‌خواد دو هفته باباش بمونه خونه پیشش؟آمار بدجور بالا رفته شاید قرنطینه کنن؟! پسر یاسر جبرائیلی نمی‌خواد کارت ملی هوشمند بگیره؟! دو سه ساله درخواست کارت ملی جدید دادیم، هنوز نیومده! اون از آقازاده حداد عادل که به خاطرش مدرسه ساختن اینم از آقازاده یاسر جبرائیلی که به خاطرش کنداکتور سازمان عریض و طویلی مثل صدا و سیما رو عوض کردن! پسر دیوید بکام نهایتا تونست با پول، آخر یه کارتون ششصد قسمتی رو عوض کنه ولی پسر یاسر جبرائیلی با هزینه کنداکتور صداوسیما یه مملکت رو عوض کرد.


کاربری نوشت: «۶ دقیقه آگهی بازرگانی بعد از اذان ظهر امروز در شبکه نسیم، برای حسین جبرائیلی ۱۱ ساله از تهران، که خواست سریال را از دست ندهد. ۵۸۸ قربانی جدید کرونا، برای یاسر جبرائیلی که خواست واکسن خارجی وارد نشود.»
مهراب قاسم‌خانی نیز در واکنش به این اتفاق نوشت: «کاش اجازه ندین بچه‌هاتون سریالی که نویسنده‌هاش ممنوع‌الکار هستن رو ببینن. اصلا مناسب سنشون نیست.»

View this post on Instagram

A post shared by @cinema.tick

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала