میزبانی مسابقات بین المللی ارتش های جهان نشان دهنده اقتدار ایران اسلامی است

© Photo / IRNAانتقال فرماندهی نیروی دریایی ایران به بندرعباس
انتقال فرماندهی نیروی دریایی ایران به بندرعباس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.08.2021
اشتراک
امیر دریادار حسین خانزادی با حضور در محل برگزاری مسابقات بین المللی غواصی عمق و جام دریا از آخرین اقدامات انجام شده جهت برگزاری باشکوه این مسابقات بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اسپوتنیک در تهران روابط عمومی نیروی دریایی ارتش اعلام کرد:
مسابقات غواصی ارتش های جهان به میزبانی منطقه سوم نیروی دریایی ارتش و همچنین جام دریا به میزبانی منطقه چهارم دریایی امام رضا(ع) این نیرو در شهریور ماه سال جاری با حضور ارتش های منتخب جهان برگزار می شود.
در این بازدید امیر دریادار خانزادی با بررسی و رصد دقیق آخرین اقدامات انجام شده بر فراهم سازی هرچه بهتر ملزومات در حوزه تخصصی و نظامی همچنین روحی و رفاهی تاکید کرد و گفت: به دلیل اهمیت این رویداد تمام شرایط برای برگزاری مسابقات باید مطابق اصول و معیار های بین المللی باشد چراکه نیروی دریایی ارتش به عنوان میزبان نظامیان برگزیده چندین کشور جهان نماد جمهوری اسلامی ایران می باشد.
امیر دریادار خانزادی اضافه کرد: این مسابقات به طور کامل در محدوده نظامی برگزار خواهد شد و تمام مسائل مربوط به پروتکل های بهداشتی به دقت رعایت می‌شود، و تمامی تیم ها همانند تیم جمهوری اسلامی ایران واکسن های دوگانه را دریافت کردند، همچنین در طول مسابقاتت، تیم ها هیچ گونه تردد در سطح شهر نخواهند داشت و تمام این مدت در محدوده نظامی تحت کنترل هستند و تیم های پزشکی در منطقه حضور دارند و تلاش می کنند تا این مسابقات با سطح ایمنی بالا برگزار شود. فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به اینکه ایران میزبان مسابقات بین المللی ارتش های جهان در دو رشته مسابقات بین المللی غواصی عمق و جام دریا می باشد، گفت: این مسابقات فرصت ویژه ای برای ارائه ظرفیت های نظامی فردی و گروهی و همچنین دستیابی به سطح بالاتری از توانمندی ها در حوزه های تخصصی می باشد که امید است امسال نیز مانند سال های گذشته در کنار موفقیت ایران در این مسابقات بتوانیم آنها را به نحو احسن برگزار کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала