هجوم سیل آسای مسافران به شمال ایران قبل از شروع محدویت‌های ترافیکی +ویدئو

© Sputnik / Siavash Sobhgahi هجوم سیل آسای مسافران به شمال ایران قبل از شروع محدویت‌های ترافیکی +ویدئو
هجوم سیل آسای مسافران به شمال ایران قبل از شروع محدویت‌های ترافیکی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.08.2021
اشتراک
هجوم خودروهای شخصی به جاده‌های شمال ایران قبل از شروع محدودیت‌های ترافیکی با واکنش منفی کاربران همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، با اعلام تعطیلی ۵ روزه کرونایی در سراسر ایران، هجوم سیل آسای مسافران به طرف نوار سبز شمالی این کشور آغاز و رو به افزایش است که نگرانی و انتقاد کاربران فضای مجازی از جمله ساکنان حاشیه‌نشین دریای خزر و همین‌طور کادر پزشکی و درمانی این مناطق را در پی داشته است.


ستاد مبارزه با کرونا روز شنبه ۲۳ مرداد اعلام کرد شروع محدودیت‌های ترافیکی از روز دوشنبه ۲۵ مرداد خواهد بود، با اعلام این خبر از سوی این ستاد، سیل جدیدی از خودروها با وجود اطلاع از پیک پنجم کرونا سراسری به سمت شهرهای شمالی سرازیر شدند تا قبل از شروع محدودیت‌ها به تفرجگاه خود رسیده باشند.


تعدادی از کاربران با انتقاد از وضع موجود عنوان می‌کنند برخی با دور زدن محدودیت‌های ترافیکی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خودشان رحم نمی‌کنند و کوچک‌ترین سازگاری با جهانی که در آن زندگی می‌کنند ندارند و این افراد چگونه انتظار دارند که خداوند به آن‌ها رحم کند؟! در این میان جمعی از کاربران نیز با واکنش تند از وضعیت ایجاد شده عنوان می‌کنند کمترین عواقب هجوم مسافران به شمال کشور سخت شدن کار پرسنل پرستاری و پزشکان استان‌ مازندران است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала